چند سوال مهم از مسوولین باشگاه مس؛ «در بسکتبال مس چه خبره؟!»

شفافیت در ورزش/شاید الان فرصت خوبی نیست که در خصوص برخی رشته‌های غیر فوتبالی باشگاه مس کرمان صحبت شود و توجهات روی فوتبال است، اما اگر نسبت به برخی از اتفاقات الان ورود نکنیم شاید دیر شود و به آن ورزش ضربه وارد شود.
همه مشکلات عدیده بسکتبال مس را می‌دانند اما سوال مهم این است که وقتی باشگاه مس پول جذب بازیکن چند صد میلیونی را ندارد و با مشکلات مالی عدیده‌ای رو به رو است، چه لزومی دارد که در سوپرلیگ حاضر شود؛ در لیگ یک تیمداری کنید!!! چه خوب است که باشگاه مس ابتدا زیرساخت بسکتبال خود را محیا کند و بعد از چند سال با بازیکنان بومی در سوپرلیگ حاضر شود!
چند تن از پیشکسوتان بسکتبال استان با ما تماس گرفتند و موارد جالبی را با ما در میان گذاشتند. در سالهای اخیر که کسایی و اسلامی سرمربیان بسکتبال مس بودند، حدود ۸ بازیکن بومی داشتند و امسال از ۱۵ بازیکن تیم بسکتبال مس، فقط ۲ نفر کرمانی هستند!!!
این برای بسکتبال مس فاجعه است و مشخص نیست که با این حجم از بازیکنان غیربومی چه لزومی دارد که تیم مس بخواهد در سوپرلیگ حاضر شود!!! اینکه بازیکن ۴۰ ساله غیربومی بیاید به کرمان و کلی پول بگیرد و برود که نشد هدف!!! واقعا در بسکتبال به دنبال چه هستید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *