همه حیران و سرگردان از تصمیمات شرکت مس!؛ «افتتاح ورزشگاه در گرو ساق های استقلالی ها!»

شفافیت در ورزش/شرکت مسی‌ها همه را در رابطه با ورزشگاه شماره یک رفسنجان حیران کرده‌اند و اصلا مشخص نیست که چه اتفاقی در خصوص افتتاح این ورزشگاه رخ خواهد داد.
ورزشگاه شماره یک گویا آماده برگزاری بازی‌های لیگ برتر است و از سوی فدراسیون نیز تأییدیه لازم را گرفته است. نکته‌ای که وجود دارد در خصوص بودجه نگهداری این ورزشگاه است که شرکت مس و باشگاه مس رفسنجان با یکدیگر اختلاف نظر دارند.
باشگاه مس رفسنجان می‌گوید که هزینه نگهداری این ورزشگاه در سال چیزی بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان می‌باشد که توان پرداخت این حجم از بودجه برای نگهداری ورزشگاه را ندارد. در مقابل دکتر خرمی شاد مدیرعامل شرکت مس از افتتاح این ورزشگاه در روز ۲۲ بهمن خبر می‌دهد. دکتر مهدی جهانشاهی رئیس هیأت فوتبال استان کرمان مصاحبه کرده است و گفته که اگر هفته هفتم و بازی استقلال و مس رفسنجان لغو نشود، تمام مجوزهای لازم جهت برگزاری بازی در ورزشگاه شماره یک گرفته شده است.
در حقیقت هنوز مشخص نیست که بازی مس رفسنجان و استقلال در کدام ورزشگاه برگزار خواهد شد و به نوعی همه چیز در گرو ساق‌های بازیکنان استقلال است. شرکت مس گویا زمانی مجوز استفاده از ورزشگاه را می‌دهد که بازی مس و استقلال برگزار شود و لغو نشود. قطعا استقلال و پرسپولیس هستند که می‌توانند به داد رفسنجان برسند وگرنه اگر تیم‌های کوچکی مثل آلومینیوم اراک بود، بازی در همان ورزشگاه شماره دو برگزار می‌شد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *