شهباز و مس؛ «ورود به سبک بولدوزر!»

شفافیت در ورزش/شهباز حسن‌پور نماینده چهار دوره مجلس از حوزه شهرستانهای سیرجان و بردسیر دیگر نمی‌خواهد در این شهرها کاندیدا شود و قصد ورود به مرکز استان یعنی کرمان و راور را دارد.
حسن‌پور جلسات خانگی‌اش را آغاز کرده است و اولین جلسات خود را نیز با جامعه ورزشی شهر کرمان و راور داشته است. مهمترین بحث ورزشی در شهر کرمان موضوع باشگاه مس کرمان و مسائل شرکت مس است. گویا هفته گذشته که جلسه‌ای با حضور نمایندگان استان کرمان در مجلس و مدیران شرکت مس برگزار می‌شود، ناگهان حسن‌پور از خرمی شاد مدیرعامل شرکت مس کلی تعریف کرده و به نوعی از او حمایت می‌کند و به صورت بولدوزر وار، گرد و خاکی به پا می کند!
حسن‌پور عملاً موضع خود در قبال شرکت مس را مشخص کرد و باید در روزهای آینده شاهد اظهار نظرات او در خصوص باشگاه مس کرمان و شرکت مس در محافل خبری و رسانه‌ای باشیم. نکته جالبی که در این بین وجود دارد اینکه حسن پور در روزهایی موضع رسمی خود در قبال شرکت ملی مس و باشگاه مس کرمان اعلام کرده که دو نماینده سرشناس و فعلی شهرستانهای کرمان و راور عملا، رسما موضع خاصی در قبال این شرکت و باشگاه مس کرمان از زمان تغییرات در راس این شرکت و باشگاه نگرفته اند!. البته برخی از کارشناسان معتقدند ورود حسن پور به مسایل و اختلافات عجیب همیشگی در کرمان در رابطه با باشگاه مس و همچنین شرکت ملی مس، شاید پایانی باشد بر اختلافات و عملا سواستفاده همیشگی آقایان در شرکت ملی مس از این اختلافات برای کم کردن بودجه این باشگاه، بی توجهی ها به زیر ساخت ها و عمل نکردن کامل به مسوولیت های اجتماعی شرکت مسی ها در قبال این شهر و استان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *