کدام مربیان کرمانی می خواهند سرمربی مس شوند؟!

شفافیت در ورزش/مس کرمان از ۹ امتیاز ممکن ۳ امتیاز را در سه هفته ابتدایی لیگ یک کسب کرده است و در هفته چهارم باید در کرمان به مصاف سایپا برود.
باتوجه به نتایجی که محمود محمودی‌نیا سرمربی رفسنجانی مس کرمان گرفته است، هواداران چندان نسبت به آینده این مربی امیدوار نیستند و خیلی از کارشناسان معتقدند که محمودی‌نیا توان مدیریت ستاره‌های جذب شده تیم مس را ندارد. سوال اینجاست که اگر محمودی‌نیا برود، چه کسی جایگزین وی خواهد شد؟!
طبق شنیده‌های ما؛ برخی از مربیان کرمانی به مدیریت باشگاه پیام داده‌اند که می‌توانند هدایت تیم مس را برعهده بگیرند و تیم را از این شرایط خارج کنند! جدای از این، از کادرفنی محمودی‌نیا نیز افرادی به مدیران باشگاه پیام داده و نوشته اند که حاضرند به جای محمودی‌نیا هدایت تیم مس را برعهده بگیرند!
هرچند فصل گذشته شایعه شده بود که محمودی‌نیا سال گذشته که دستیار حسین‌خانی بوده در مقطعی از فصل به هیات مدیره باشگاه مس گفته بوده که در صورت اخراج فرزاد حسین‌خانی، مایل است تا هدایت تیم مس را برعهده بگیرد، اما اینکه برخی از دستیاران محمودی‌نیا به دنبال جانشینی او هستند، در نوع خود جالب است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *