هزینه های نگهداری ورزشگاه شماره یک رفسنجان چه قدر است؟! «باشگاه نمی تواند، ولی ….!»

شفافیت در ورزش/علیرغم اینکه همه منتظر افتتاح ورزشگاه شماره یک مس رفسنجان بودند، اما متاسفانه هنوز امکان بهره‌برداری از این ورزشگاه برای باشگاه مس وجود ندارد.
حدود ۲ ماه است که این ورزشگاه آماده برگزاری بازی‌های لیگ برتر است اما هنوز شرکت مس اجازه بهره‌برداری از این ورزشگاه را به باشگاه مس رفسنجان نداده است. شرکت مس با تصویب بودجه مورد نیاز جهت نگهداری این ورزشگاه، باید ورزشگاه را به باشگاه تحویل دهد و یا اینکه خودِ شرکت مس نگهداری این ورزشگاه را برعهده بگیرد.
هزینه نگهداری ورزشگاه از کارگر گرفته تا ابزار و مسائل دیگر، در ماه حدود ۳ میلیارد تومان است که در سال حدود ۳۶ میلیارد تومان هزینه نگهداری از آن می‌باشد. البته به این مبلغ باید ضرر و زیان وسایل مصرفی را نیز اضافه کرد که حدود ۵۰ میلیارد تومان هزینه نگهداری آن خواهد شد.
این مبلغ را واقعاً باشگاه مس رفسنجان نمی‌تواند در طول سال پرداخت کند و آنها آنقدر مشکل دارند که هزینه نگهداری از ورزشگاه در آن گم است! شرکت مس باید جدای از بحث بودجه باشگاه، بودجه‌ای جداگانه برای ورزشگاه تصویب کنند و اینکه روی بودجه سال قبل باشگاه مس بخواهند هزینه نگهداری از ورزشگاه را مصوب کنند، ظلم است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *