آقایان در باشگاه مس کرمان؛ «بسکتبال را لطفا غیربومی نکنید!»

شفافیت در ورزش/درست است که مسئله بومی و غیر بومی در ورزش حرفه‌ای دیگر منسوخ شده است اما واقعیت این است که توجه به داشته‌های بومی هر استان و هر شهر جزو اولویت‌های اصلی هر باشگاهی می‌باشد.
تیم بسکتبال مس کرمان چند سالی است که در سوپر لیگ قرار دارد و اصولاً در این لیگ شما باید یا بالای ۲۰ میلیارد تومان هزینه کنید تا جزو سه تیم برتر مسابقات باشید یا با ۵ میلیارد تومان هزینه، در لیگ بمانید و خیلی از اوقات حتی‌ها تیمی از این لیگ به لیگ پایین‌تر سقوط نمی‌کند زیرا استقبالی بابت حضور تیمی از لیگ پایین‌تر به سوپر لیگ با توجه هزینه های بالا وجود ندارد.
وضعیت بسکتبال مس کرمان به گونه‌ای است که هر ساله عده‌ای بازیکن غیربومی جذب می‌شوند و در پایان فصل بدون دستاوردی، تیم را در میانه‌های جدول نگه می‌دارند و تمام! با این رتبه‌ها و جایگاه‌ها، قطعا با بازیکنان بومی هم می‌شود به دست آمد و دلیلی ندارد که بسکتبال مس بخواهد در این رشته کلی پول به بازیکنان غیربومی بدهد!
نظر ما این است که اگر بسکتبال مس بخواهد در لیگ یک هم باشد، چه خوب است که بازیکنان بومی باشد و هزینه میلیاردی برای رتبه میانه جدولی آن هم با بازیکنان غیربومی، هیچ دستاوردی برای مس ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *