سیاست عجیب آقایان در هندبال مس؛ «وعده سر خرمن به بومی ها!»

شفافیت در ورزش/هرچند دو هفته از فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر هندبال کشور سپری شده است و مس کرمان توانسته هر دو بازی ابتدایی خود را با برد پشت سر بگذارد اما همه چیز در هندبال برد نیست و اگر حق این رشته به افراد آن داده نشود، قهرمانی هیچ ارزشی ندارد.
نوشته بودیم که باتوجه به کم شدن بودجه باشگاه مس کرمان از سوی شرکت مس و همچنین پرداخت مبالغ بالا در فوتبال، عملاً چیزی برای رشته‌های غیر فوتبالی باقی نمی‌ماند و این رشته‌ها با مشکلات عجیبی دست و پنجه نرم می‌کنند. گفته بودیم که اگر قرار است که پولی به بازیکنان رشته‌های مختلف ورزشی پرداخت شود، اولویت با بازیکنان بومی باشد!
طی تماسی که با چند هندبالیست کرمانی مس داشتیم مطلع شدیم که قرارداد آنها نسبت به بازیکنان غیر بومی بسیار پایین بسته شده است! طبق شنیده‌های ما به برخی از بازیکنان بومی هندبال مس از جمله محسن هنزایی، وحید صادقی و غیره پیشنهاد بستن قرارداد ۱۰ میلیونی تا ۵۰ میلیونی داده شده و به آنها گفته اند شما امضا کنید و در ادامه فصل، مبلغ قرارداد آنها را افزایش خواهند داد و به نوعی وعده سر خرمن به آنها داده شده است که آنها حاضر شده اند خانه نشین شوند اما زیر بار این وعده های الکی نروند!.
بازیکنان خوبی مانند محسن هنزایی، وحید صادقی، رامین نیکپور و خیلی از بازیکنان دیگر کرمانی که به دلیل اعتراض به ارقام پایین پیشنهادی باشگاه مس خانه نشین شده‌اند و حاضر به عقد قرارداد با مس نشده‌اند. چه خوب است که دوستان که با شعار بومی گرایی روی کار آمده‌اند بیایند و توضیح دهند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *