عکس العمل شرکت مسی ها در رابطه با شایعه انحلال تیم های غیرفوتبالی مس؛ «در باشگاهها دخالت نمی کنیم؛ خودشان می دانند و بودجه شان»!

شفافیت در ورزش/روز گذشته مطلبی داشتیم در خصوص اینکه باشگاه مس کرمان قصد دارد خیلی از رشته‌های غیر فوتبالی همچون ووشو، بسکتبال، هندبال و تکواندو و … را یا منحل کند و یا به بنگاه‌های اقتصادی دیگری واگذار کند!
همانطور که می‌دانید بودجه باشگاه مس فصل گذشته ۱۵۰ میلیارد تومان بود اما اکنون به ۸۰ میلیارد تومان رسیده است که فقط مبلغ قرارداد بازیکنان و مربیان امسال تیم فوتبال مس، به بیش از ۴۵ میلیارد تومان می‌رسد، و جدای از این؛ بدهی ۵۰ میلیاردی باشگاه و هزینه ایاب و ذهاب این فصل تیم فوتبال مس نیز همچنان پابرجاست.
اکنون مدیران باشگاه مس با چالش بزرگی رو به رو شده‌اند و باتوجه به مشکلات عدیده مالی نمی‌توانند هزینه رشته‌هایی همچون بسکتبال و هندبال و… را پرداخت کنند. طبق گفتگویی که با یکی از مدیران شرکت مس داشتیم، ایشان گفتند که این مسائل ارتباطی به ما ندارد و ما طبق بودجه‌ای که برای باشگاه‌ها تعریف کرده‌ایم، به باشگاهها واریزی داریم و اینکه کل این بودجه را می‌خواهند در فوتبال هزینه کنند و یا اینکه این بودجه را در هندبال هزینه کنند به خودشان مربوط است! این فرد مدیر در شرکت مس معتقد است که توجیهی ندارد که وقتی تیم فوتبال مس هزینه هایش را کم می‌کند و نسبت به سال قبل کمتر هزینه می‌کند، هندبال و بسکتبال و غیره نیز باید هزینه‌های خود را پایین بیاورند و مانند سال قبل هزینه نکنند.
گویا تیم‌های غیر فوتبالی مس کرمان نیز باید همانند تیم فوتبال هزینه‌های خود را کم کنند تا به انحلال و یا واگذاری به بنگاه اقتصادی دیگر کشیده نشوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *