آشی که آقایان برای مس پختند؛ «بازیکنان فسخ شده تمام پول خود را می خواهند!»

شفافیت ورزش/مشکلات باشگاه مس کرمان کم بود، مشکلاتی که آقای محمودی‌نیا و مدیریت برای باشگاه درست کردند نیز به آن اضافه شد.
درحالی که محمود محمودی‌نیا مدیرعامل سابق باشگاه‌های مس رفسنجان و کرمان از قوانین سازمان لیگ اطلاع داشتند، آمدند و سقف قرارداد را دور زدند و حدود ۶۰ میلیارد تومان با بازیکنان تیم فوتبال قرارداد بستند! در چند روز گذشته نیز مدیریت باشگاه از محمودی‌نیا خواست تا این بحران را خودش حل کند که محمودی‌نیا با فسخ قرارداد چند بازیکن مس، سقف قرارداد بازیکنان را به حدود ۴۵ میلیارد تومان رساند.
خیلی‌ها متصورند که این مشکل باشگاه مس حل شده است درصورتیکه اینطور نیست و تاوانی که باشگاه مس باید بپردازد خیلی بیشتر از این حرفاست! کم کردن بودجه باشگاه مس توسط شرکت و همچنین بدهی ۵۰ میلیاردی از قبل و همچنین قریب به ۱۳ میلیارد بدهی به این سه بازیکنی که قرارداد خود را فسخ کرده‌اند نیز باید بپردازد.
آقای محمودی‌نیا؛ شما نیز همانند بازیکنان ۳ میلیارد قرارداد خود را می‌گیری اما تاوان اشتباه شما را چه کسی باید پرداخت کند؟! آیا حاضر هستید بخاطر اشتباه و لطمه بزرگ شما به باشگاه مس، قرارداد خود را کم کنید؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *