«خرج که از کیسه مس بود حاتم طایی شدن چه آسان بود»؛ «آگاهانه بازیکن گرفتید، باید تاوان دهید!»

شفافیت در ورزش/با وجود دو هفته از برگزاری رقابت‌های لیگ یک، ماجراهای مس کرمان همچنان ادامه دارد و این اتفاقات تا چهارشنبه یعنی فردا که پایان مهلت نقل‌وانتقالات است ادامه خواهد داشت.
همانطور که در مطالب قبلی نوشتیم؛ آقای محمود محمودی‌نیا سرمربی تیم مس کرمان حدود ۱۷ میلیارد تومان بالاتر از سقف قرارداد یعنی چیزی بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان در بازار نقل‌وانتقالات هزینه کرده و به نوعی ۶-۵ بازیکن بیشتر از سقف قرارداد جذب نموده است! البته ناگفته نماند که آقای محمودی‌نیا برای خودش به عنوان مثال ۵۰ میلیون تومان و برای سرپرست تیم ۱۰ میلیون تومان قرارداد در فدراسیون ثبت کرده‌اند اما قراردادی که میان سرمربی و سرپرست با باشگاه بسته شده است رقم بسیار بالاتری می‌باشد.
روز گذشته کودتای عجیبی در باشگاه مس رخ داد و ابتدا عماد میرجوان با ۴ میلیارد تومان قرارداد از مس جدا شد، سپس علیرضا ابراهیمی با ۵/۵ میلیارد تومان قرارداد از مس جدا شد و شبانه نیز امیرحسین یحیی‌زاده با ۳ میلیارد تومان قرارداد از مس رفت و پیش بینی می‌شود ۴-۳ بازیکن دیگر نیز از مس جدا شوند.
این بازیکنانی که نام بردیم با باشگاه مس توافقی جدا شده‌اند و باید ۳۰ درصد از قرارداد خود را دریافت کنند و همین ۳۰ درصد این بازیکنان حدود ۵ تا ۷ میلیارد تومان می‌شود که در نوع خود بسیار عجیب است! جالب است که بدانید محمود محمودی‌نیا که خود سالها مدیرعامل باشگاه‌های مختلف بوده است، آگاهانه نسبت به سقف قرارداد اقدام به جذب این نفرات با این مبالغ کرده است و اینکه آقایان دوست دارند کسی چیزی به آنها نگوید و شرکت مس نیز به این اتفاقات عجیب ورود نکند، ظلم به بیت المال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *