عامل عجیبی که نمی گذارد مس لیگ برتری شود؛ «؟؟؟!»

شفافیت در ورزش/عوامل زیادی برای صعود از لیگ یک به لیگ برتر نقش دارند.
اگر از مربیان آماتور بپرسید می‌گویند بازیکن خوب، پول خوب و سخت افزار خوب اما اگر از مربیان لیگ یک باز بپرسید که چه عواملی در راه صعود یک تیم تاثیرگذار هستند، نظرات این مربیان متفاوت است. مس در هشت سال قبل از صعود به لیگ برتر همیشه مربی خوب می‌آوردند، بازیکن خوب می‌گرفتند و پول خوب هم می‌دادند اما تیم به لیگ برتر نمی‌رفت!
مس که فصل گذشته با فرزاد حسین‌خانی راهی لیگ برتر شد، بازیکنان همه در حد ۶۰-۷۰ درصدی بودند و حسین‌خانی نیز اولین سال مربیگری در لیگ یک را تجربه می‌کرد و شرایط خاصی ایجاد کردند تا تیم به لیگ برتر صعود کرد. عامل اصلی صعود همه تیم‌ها، جذب بازیکنانی است که تحت مدیریت باشگاه و مدیریت تیم بوده و به قولی در اختیار باشگاه باشند یعنی بازیکنی جذب کنید که در اختیار باشگاه باشند نه شخص دیگری در تهران، برخی رسانه ها و یا روی سکوها!
شاهد بودیم که در سال‌های گذشته افسار خیلی از بازیکنان در اختیار ایجنت شان در تهران یا لیدر یا مدیر تیم و … بوده و هیچوقت آن بازیکنان باکیفیت، تمام عیارشان را برای مس به کار نمی‌بردند! وقتی که در یک شب همزمان چندین بازیکن جذب می‌شوند و وقتی بازیکنی فصل گذشته ۸۰۰ میلیون می‌گرفت و امسال ۴ میلیارد می‌گیرد، آیا با این اوصاف برخی از این بازیکنان در اختیار باشگاه هستند؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *