روابط ساکت و پورمحمدی؛ «مستقیم و بدون واسطه!»

شفافیت در ورزش/برای اینکه تیمی در فوتبال موفق شود، شرایط خاص خودش را دارد و این شرایط نسبت به شرایط جغرافیایی و مسائل مالی بسیار تأثیرگذار است.
در استان کرمان شرایط کار کردن به مراتب نسبت به تهران و تبریز و … فرق می‌کند و حتی در خود استان کرمان نسبت به سیرجان و رفسنجان شرایط متفاوت است! جوو حاکم در شهرهای رفسنجان و کرمان نزدیک به هم است و اصولاً سرمربی تیم‌ها باید رابطه نزدیکی با رسانه‌ها و لیدرها داشته باشند و مدیران باشگاه نیز باید بسیار به بازیکن و کادرفنی نزدیک باشند تا تیم در راستای موفقیت قدم بردارد. شاید این فرهنگ خوبی نباشد و حرفه‌ای هم نباشد اما این موضوع سالهاست که در کرمان و رفسنجان جا افتاده است و فوتبال این شهرها، اینگونه از بازیکنان و مربیان استقبال می‌کنند.
در رفسنجان در هفته‌های گذشته حسین پورمحمدی مدیرعامل باشگاه کار خودش را می‌کرد و ساکت الهامی نیز به مسائل فنی تیم نظارت داشت و بیشتر سعید فتاحی با واسطه بین این دو نفر، امورات را پیش می‌برد اما اکنون مطلع شدیم که روابط پورمحمدی و الهامی بدون واسطه شده است و کاملاً این دو به هم نزدیک شده‌اند. پورمحمدی متوجه این موضوع شده است که علاوه بر حضور سعید فتاحی، بعضاً باید خودش شخصاً پیگیر مسائل بازیکنان و کادرفنی تیمش باشد و خودش از نزدیک مشکلات را لمس کند تا تیم وارد چالش نشود.
این موضوع سبب اعتماد به نفس و قوت قلب اعضای کادرفنی خصوصا ساکت الهامی شده است و شاید این ترفند بتواند وضعیت تیم از لحاظ روحی و روانی بهتر کند و شاهد اولین برد مس رفسنجان در شروع بازی‌ها باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *