ساکت دلخور است؛ «ثابت می کنم ضعیف ها ما نیستیم!»

شفافیت در ورزش/مس رفسنجان با ساکت الهامی در ۴ هفته ابتدایی لیگ ۲ تساوی و ۲ باخت را تجربه کرده و هنوز موفق به کسب برد در لیگ برتر نشده است.
البته مس رفسنجان با محمد ربیعی نیز در سه سال گذشته در ۶ هفته ابتدایی لیگ نتوانست بردی را به دست آورد و این اپیدمی در سال چهارم حضور مس رفسنجان در لیگ برتر نیز تکرار شد. حواشی دور باشگاه مس رفسنجان به اینگونه است که عده‌ای موافق و عده‌ای مخالف حضور ساکت الهامی هستند. در شرکت مس نیز ماجرا همینگونه است و عده‌ای موافق و مخالف الهامی هستند و این البته طبیعی است اما این موضوع به گوش ما رسیده است که برخی‌ها نقل کردند که ساکت و دستیارانش ضعیف هستند!
گویا این موضوع به گوش ساکت الهامی نیز رسیده است و او در واکنش به این نقل‌وقول عنوان کرده که در ۱۰ سال گذشته، بنده جزو برترین مربیان فوتبال کشور بودم و توانسته ام بیشترین جام را در این سالها کسب کنم و هر تیمی هم رفتم توانستم نتیجه بگیرم و به کادرفنی خودم اعتماد دارم و ثابت می‌کنم که ضعیف ها ما نیستیم و ضعیف ها کسانی هستند که ندانسته در مورد ما حرف می‌زنند و مطمئن باشید از هفته پنجم لیگ برتر ثابت می‌کنیم که ضعیف ها ما نیستیم؛ بلکه ضعیف ، آنهایی هستند که از فوتبال فقط حرف زدن را یاد گرفته اند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *