خوش به حال قشمی؛ «دور از خشم شرکت مسی ها»

شفافیت در ورزش/مس کرمان در ورزش کشور رکورد زده است و در ۱۰ سال اخیر ۱۲ مدیرعامل تغییر داده است و در یک سال هم شاهد حضور ۴ مدیرعامل مختلف نیز بوده‌ایم!
مس رفسنجان نیز شرایط نسبتا مشابهی با مس کرمان داشته و آنها نیز مدیران عامل زیادی عوض کرده‌اند و در این بین فقط باشگاه مس شهربابک است که کمترین تغییرات را داشته است و با وجود تغییر سه مدیرعامل شرکت مس، عباس قشمی همچنان مدیرعامل باشگاه مس شهربابک است.
در بین باشگاه‌های استان، کمترین تغییر را برای باشگاه گل گهر سیرجان است که مدیرعامل آن هر ۴-۳ سال در میان تغییر می‌کند. با تغییر سالیانه مدیرعامل شرکت مس، تغییرات در باشگاه‌های مس کرمان و رفسنجان نیز قابل پیش بینی است. در یک سال گذشته، باشگاه مس کرمان سه مدیرعامل به خود دیده است. ابتدا محمد کهندل، سپس علی قرایی و اکنون محمدتقی امیری خراسانی!
با وجود همه این تغییرات، عباس قشمی همچنان مدیرعامل مس شهربابک است و این موضوع دو حالت بیشتر ندارد یا اینکه شرکت مس اصلا باشگاه مس شهربابک برایش مهم نیست و یا اینکه قشمی پشتش به جای خاصی گرم است که شرکت مسی‌ها اصلا جرأت نزدیک شدن به این باشگاه را ندارند! قشمی به نوعی به مدیرعامل ابدی باشگاه مس شهربابک تبدیل شده است و اگر همینطور ادامه داشته باشد، وی تا پایان عمر مدیرعامل مس شهربابک خواهد ماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *