۵ مدیرعامل در ۴ سال مدیرکلی پاریزی!

شفافیت در ورزش/ میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان در آیین معارفه محمد امیری خراسانی به عنوان مدیرعامل جدید و محمد کهندل به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان به نکته عجیبی اشاره کرد.
وی عنوان کرد: طی چهار سالی که به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان در خدمت ورزش استان است، در مراسم معارفه پنج مدیرعامل باشگاه مس کرمان شرکت کرده که این برای باشگاه مس کرمان خوب نیست.
پاریزی افزود: این نشان می‌دهد باشگاه مس کرمان از ثبات لازم برخوردار نیست و تا زمانی که ثبات مدیریت در این باشگاه به وجود نیاید نمی‌توان به آینده باشگاه امیدوار بود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان تصریح کرد: عدم ثبات مدیریت تاکنون به این باشگاه ضربه زیادی زده است و اگر این ثبات شکل نگیرد، قطعاً باز هم باشگاه آسیب خواهد دید.
پاریزی در بخش دیگری از سخنانش به ورزشگاه اختصاصی صنعت مس کرمان اشاره کرد و گفت: شرکت ملی مس باید تکمیل ورزشگاه مس کرمان را در اولویت کاری خود قرار دهد و اگر این اتفاق نیفتد باشگاه مس کرمان با مشکلاتی مواجه خواهد شد.
وی به بازیکنان بومی و غیر بومی باشگاه نیز اشاره کرد و با تاکید بر اینکه باید ورزشکاران بومی ملاک عمل باشند، افزود: البته نمی‌گوییم غیر بومی نباشند اما باید بومی‌ها در اولویت باشند و در حقیقت توازنی بین بازیکنان بومی و غیر بومی شکل گیرد.
پاریزی تصریح کرد: نمی‌خواهیم نگاه حرفه‌ای را نقض کنیم اما انتظار ما این است در باشگاه صنعت مس کرمان، توسعه متوازن شکل گیرد و در تمام ابعاد بازیکنان بومی ملاک عمل باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *