انتقاد تند دکتر جهانشاهی از شرکت مس؛ «برخی از رفتارهای شرکت مس آزار دهنده است!»

شفافیت در ورزش/رئیس هیات فوتبال استان کرمان می گوید انتصابات اخیر در باشگاه فرهنگی ورزش صنعت مس کرمان به معنای بازگشت خرمندی به شرکت ملی مس است.
دکتر مهدی جهانشاهی در آئین معرفی مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان در سخنانی اظهار داشت: همه آن هایی که به نحوی با باشگاه مس در ارتباط هستند ، از رفتارهای شرکت ملی صنایع مس در سال گذشته در قبال باشگاه های مس ناراحت و دلگیر هستند.
وی افزود: تصمیمات در شرکت هایی مثل شرکت مس که هسته اصلی مدیریتی آن در تهران شکل گرفته و با کف جامعه فاصله دارند ، به دلیل آن که صدای جامعه را نمی شنوند و با فرهنگ و ساختار غریبه و نا آشنا هستند ، باعث شکل گیری برخی تضادها می شود.
رئیس هیات فوتبال استان گفت: وقتی شما تصمیمی می گیرید و آن تصمیم بر روی علاقه مندی جمع زیادی تاثیر دارد ، اگر مطلوب نباشد و با خواسته های آن ها فاصله داشته باشد ، واکنش های منفی از سوی آن جامعه به دنبال دارد.
جهانشاهی در ادامه خطاب به آقای اکبر محمدی مشاور ورزشی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران گفت: شما چهارمین فردی هستید که در یکی دو سال گذشته از مجموعه شرکت ملی صنایع مس در این حوزه مسئولیت بر عهده گرفته اید و من به عنوان متولی فوتبال استان هیچ یک از آن نفرات گذشته را ندیده ام و همین عدم شکل گیری یک ارتباط ساده با کف جامعه باعث می شود تا تصمیماتی که در شرکت مس گرفته می شود برای ما هزینه بر باشد.
وی ادامه داد: رفتن آقای دکتر کهندل برای ما هزینه بر بود، همین طور که رفتن آقای دکتر قرایی برای ما هزینه دارد به هر حال این افراد منابع انسانی ما هستند ، مدیران ما هستند ، ورزش برای این افراد هزینه کرده است. امروز آقای دکتر قرایی پس از ۵ ما باید از مجموعه جدا شود و ما اینگونه رفتارها را نمی پسندیم و هیچ فردی این رفتارها را نمی پسندد.
جهانشاهی خاطر نشان کرد: ما نباید رفتارهایی داشته باشیم که اعتبار یک مجموعه را خدشه دار کند ، هر کار کنیم می گویند شرکت ملی صنایع مس ، باشگاه مس کرمان ، این پیوند کرمان ، رفسنجان و شهربابک هویت ما است ، متاسفانه ما نتوانستیم بین جامعه و مجموعه ای که تصمیم گذار هست یک ارتباط اصولی و منطقی ایجاد کنیم و این خلا باعث شده تا ضرر تصمیمات گرفته شده متوجه جامعه و شرکت ملی صنایع مس ایران شود.
رئیس هیات فوتبال استان کرمان در ادامه اظهار داشت: سال گذشته تیم فوتبال لیگ برتری مس کرمان به لحاظ هزینه ای در بین ۳ تیم انتهایی لیگ قرار داشت و خبری هم از ریخت و پاش آنچنانی نبود ، اما مسائل از طریق برخی به شکلی به شرکت مس و جاهای دیگر انتقال داده شده بود که در کرمان چه ریخت و پاش هایی که انجام نمی شود در صورتی که توقع و انتظار ما از مسئولان شرکت مس به شکلی بود که با همه مسائل یک برخورد و رفتار منطقی انجام شود و منافع مردم استان کرمان را در اولویت قرار دهد.
رئیس هیات فوتبال استان کرمان در ادامه انتصاب آقایان دکتر امیری خراسانی و دکتر کهندل به باشگاه مس کرمان را به نشانه بازگشت خردمندی به شرکت ملی صنایع مس ایران دانست و گفت: به عقیده من این اقدام به معنای برداشتن گام مثبتی ازسوی شرکت در جهت بهبود جایگاه باشگاه صنعت مس و شرایط اجتماعی این باشگاه است.
وی ادامه داد : وقتی شرکت گام مثبتی را در جهت اصلاح امور برداشته ، همه ما مکلف هستیم برای بهبود شرایط به این باشگاه کمک کنیم. اینگونه نباشد که در روز صعود همه استادیوم ما پر باشند و روز سخت ما استادیوم خالی باشد و این اصلا اتفاق خوبی نیست .
وی در خاتمه بیان داشت: ما اطمینان داریم آقایان امیری و کهندل بر اساس خیر خواهی برای باشگاه تصمیم گیری می کنند و این حق طبیعی هر مدیری است که تفکراتش را اجرایی کند ، از رسانه ها هم تقاضا داریم از مجموعه باشگاه حمایت کنند ، مردم هم باید حمایت و همراهی کنند ، کادر فنی و بازیکنان بومی خوبی در مجموعه حضور دارند و حضور شما هم می تواند نقطه عطفی در سرو سامان گرفتن وضعیت ورزش شرکت مس باشد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *