صحبت های کوبنده متولی ورزش استان در معارفه مدیرعامل جدید مس!

شفافیت در ورزش/در مراسم معارفه امیری خراسانی به عنوان مدیرعامل جدید و محمد کهندل به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان، میثم پاریزی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان صحبت‌های کوبنده و جالبی داشت. هرچند در سایت رسمی باشگاه مسی کرمان به صحبت‌های کامل پاریزی اشاره‌ای نشد و به صورت کلی در مورد تکمیل ورزشگاه، ثبات مدیریت و … خیلی کوتاه عنوان شده است؛ اما صحبت‌های پاریزی بسیار جالب بود.
وی در این آیین از زحمات مدیران شرکت ملی مس به واسطه انتخاب‌های خوبی که داشتند قدردانی کرد و گفت: شرکت ملی مس باید در قبال ورزش در هر استان (چه استان کرمان و چه تبریز) نسخه واحدی داشته باشد، نمی‌توان برای هر استان یک نسخه جدا پیچید و عمل کرد.
وی با تاکید بر اینکه ما نباید اوضاع باشگاه صنعت مس را با خط‌کش خودمان قضاوت کنیم، تصریح کرد: باشگاه مس طی چند سال اخیر هیچ گاه رنگ آرامش به خود ندیده است و بعضاً برخی تغییرات نیز به هیچ‌وجه منطقی نبوده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از فشارهای سیاسی بر روی شرکت مس گفت و گریزی به صحبت های محمدی عضو کمیته ورزش شرکت مس زد و بیان داشت: بعضاً برخی تغییرات توسط شرکت مس در قبال باشگاه ها منطقی نیست؛ مثلا سال گذشته در مقطعی مدیریت باشگاه مس کرمان عوض شد که آن برهه زمانی، مقطع مناسبی نبود و به باشگاه ضربه زد.
پاریزی افزود: فشارهای سیاسی که بر شرکت مس وارد می شود را نباید بر گردن ورزش کرمان و رسانه های کرمانی انداخت. وی افزود: اگر شاهد عکس العمل هایی نسبت به شرکت ملی مس هستیم همگی نتیجه برخی تصمیمات شرکت مس است و دلیلی ندارد رسانه ها را مقصر دانست.
پاریزی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مسائلی در بیرون و اطراف باشگاه وجود دارد که باشگاه را رنج می دهد.
وی افزود: امروز مجموعه ورزش کرمان نمی‌تواند اطمینان کاملی به باشگاه مس کرمان داشته باشد و معتقدند که برخی مسایل در این باشگاه شفاف نیست و اتفاقات عجیب و غریبی در این باشگاه رخ می‌دهد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان، مسائل مالی و مسائل دیگری که در این باشگاه رخ می‌دهد را نگران کننده دانست و تاکید کرد: باید شفافیت کاملی در این باشگاه به وجود بیاید تا اعتماد به باشگاه مس برگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *