کمیته ورزش شرکت مس؛ محمدی، جهانیان و باقری؛ «مثلثی برمودا برای باشگاهها؟!

شفافیت در ورزش/کمیته‌ای به نام کمیته ورزش در شرکت مس تشکیل شده که این کمیته کارش نظارت بر امورات باشگاه‌ها است اما برخی‌ها در این کمیته با دخالت مستقیم خود، در روند باشگاه‌ها اختلال ایجاد می کنند.
به عنوان مثال چند هفته پیش اگر بازیکنی از تیم مس کرمان باید قراردادش فسخ می‌شد، این آقایان باید در نهایت تصمیم می‌گرفتند که آیا قرارداد این بازیکن فسخ یا منعقد گردد! در همین ایام نیز خیلی از مسئولین باشگاه‌ها به اعضای این کمیته تماس می گیرند و کسب تکلیف می‌کنند که فلان کار را انجام دهند یا خیر!
کمیته‌ای که متشکل از آقای باقری و اکبر محمدی بود، اکنون مطلع شدیم که فردی به نام آقای جهانیان نیز در این کمیته حضور دارد! حتی شنیده شده که به برخی از اعضای این کمیته مدیرعاملی برخی از باشگاه‌های مس در استان نیز تعارف شده است! باید اذعان داشت که از زمان تاسیس کمیته ورزش شرکت مس، این کمیته جز سنگ اندازی و بهانه تراشی کار دیگری برای باشگاه‌ها صورت نداده است و به قول معروف این کمیته یار خاطر برای باشگاه‌ها نبود بلکه بار شاطر بود!
ما نیز همچون هواداران باشگاه‌های مس در استان نمی‌دانیم که چرا نمایندگان استان کرمان، استاندار و مسئولین محترم سکوت کرده‌اند و اصلا به عملکرد این کمیته ورود نمی‌کنند! همواره با تغییر مدیرعامل شرکت مس، تغییر در اعضای کمیته ورزش نیز صورت می‌گرفت که با وجود حضور چند هفته‌ای دکتر خرمی شاد در شرکت مس، هنوز این اتفاق نیفتاده است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *