چرا مدیرکل، مدیرعاملی باشگاه مس را نپذیرفت؟!

شفافیت در ورزش/دکتر امیری خراسانی رئیس سابق فدراسیون روستایی ، سرپرست سابق فدراسیون پرورش اندام و مدیرکل سابق ورزش و جوانان استان کرمان به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان انتخاب شد.
در چند هفته گذشته دکتر علی قرایی بارها استعفا داده بود و عملا نشان داد که هیچ علاقه‌ای ندارد تا در باشگاه مس بماند. خیلی از مسائل موجب می‌شد تا خیلی‌ها دوست داشته باشند تا مدیرعامل باشگاه مس کرمان شوند و در این بین صحبت از دکتر میثم پاریزی مدیرکل فعلی ورزش و جوانان استان کرمان بود که ایشان نپذیرفت و علاقه‌ای نسبت به این انتصاب نشان نداد.
اما به راستی که چرا پاریزی، با وجود گزینه بودن چند ساله او به عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه مس کرمان؛ او علاقه‌ای برای این انتصاب نشان نمی‌دهد؟! چند دلیل دارد؛ چون پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان است نسبت به خیلی از رشته‌ها اشراف دارد و اگر مدیرعامل باشگاه مس می‌شد، دست خیلی‌ها را می‌بست! دوم اینکه پاریزی خصوصیت اخلاقی که دارد این است که به هیچ عنوان زیر بار حرف زور نمی‌رود و کسی بخواهد به زور در خود باشگاه و تیم های زیرمجموعه این باشگاه پستی بگیرد، او اصلاً قبول نمی‌کند. سوم اینکه پاریزی به خوبی می‌دانست که باشگاه مس کرمان ۵۷ میلیارد تومان بدهی دارد و در این فصل نیز پول به صورت قطره چکانی وارد باشگاه خواهد شد. چهارم اینکه پاریزی از جوو سیاسی حاکم در شهر کرمان در قبال باشگاه مس کرمان کاملآ اشراف دارد و خیلی از مسائل دیگر سبب شد تا پاریزی قید حضور در باشگاه مس کرمان را بزند و همان مدیرکل باقی بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *