ساکت الهامی: «دست بازیکنان بامعرفت تیمم را می بوسم!»

شفافیت در ورزش/ساکت الهامی که به دلیل دیرهنگام بودن ساعت پرواز تیمش به تبریز نتوانست در کنفرانس خبری قبل از دیدار با تراکتور حضور پیدا کند، ضمن عذرخواهی از اصحاب رسانه درباره شرایط مس رفسنجان قبل از بازی هفته چهارم لیگ برتر گفت: از نظر فنی شرایط خوبی داریم. بعد از شکستی که هفته گذشته داشتیم، با بازیکنان صحبت کردیم و از آنها خواستیم که اتفاقات گذشته را فراموش کنند و برای موفقیت در بازی فردا هرچه در توان دارند بگذارند.

وی ادامه داد: مشکلاتی وجود دارد که تا الان درباره‌اش صحبتی نکرده‌ایم. در حال حاضر هم با توجه به فاصله کوتاه زمانی تا بازی حساس با تراکتور درست نیست درباره این مسائل حرف بزنیم؛ اما در همین حد بگویم که شرایط سختی را تحمل می‌کنیم و شاید در آینده شفاف‌تر در این خصوص صحبت کنم. البته باید از آقایان پورمحمدی مدیرعامل و سعید فتاحی قائم مقام و سایر عزیزانی که در باشگاه مس رفسنجان خالصانه کنارمان هستند و برای سربلندی مردم رفسنجان تلاش می‌کنند، تشکر کنم.
سرمربی مس رفسنجان همچنین گفت: باید از بازیکنان باشرف و بامعرفت تیمم تشکر کنم. دست تک تک آنها را می‌بوسم و بابت زحماتی که می‌کشند، تشکر می‌کنم. آنها در شرایط سخت، با تمام وجود کار را جلو می‌برند و این برای من بسیار باارزش است. شک ندارم همه نفرات در بازی با تراکتور هم تمام توان خود را به کار می‌گیرند و امیدوارم با انجام بازی خوب بتوانیم نتیجه مطلوبی نیز کسب کنیم…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *