صحبت های ساکت بعد از شبی عجیب در رفسنجان؛ «من را با کسی مقایسه نکنید!» «گناه پورمحمدی چیست؟» «کرمانی ها چوب این اتفاقات را خوردند!»

شفافیت در ورزش/ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان بعد از شکست شب گذشته این تیم در رفسنجان در جمع خبرنگاران در مورد این که شکست هر تیمی با تعداد گل بالا طبیعی است اما شعار علیه او از دقیقه ۳۰ شعار بدهند طبیعی نیست و کرمانی‌ها چوب این اتفاق را برای مس کرمان خوردند، گفت: دقیقه ۲۰ بود که شعار دادند. طبیعی است فوتبال از این شرایط در آن پیش می‌آید. چون باختیم نمی‌توانم حرفی در این مورد بزنم و حق‌شان بود و برای من ایرادی ندارد اما بازیکنان ما روحیه شکننده‌ای دارند و دیدید که کاملا بهم ریختند. از آن تماشاگران هم عذرخواهی می‌کنم. دوست داشتند برنده شویم اگر نتیجه می‌گرفتیم آنها نمی‌توانستند این اتفاق را رقم بزنند.
ساکت الهامی گفت: شاید خیلی از شماها مشکلات را بدانید اما الان زمان این مسائل نیست. من آدمی نیستم که بخواهم مسئولیت را از روی دوشم بردارم. شما دیروز گفتید این تیم فصل تک رقمی بوده و پنجم شده است. همه اینها قبول اما نمی‌خواستم این جمله را بگویم ناراحت نشوید اما شما موفق‌ترین مربی در ۲۵ سال اخیر که در پرسپولیس و استقلال نبوده را به جای مربی قبلی آوردید. شما سرمربی آورده‌اید که در چهار سال گذشته دو جام قهرمانی به دست آورده به دیده منت من را با کسی مقایسه نکنید دوست ندارم با کسی مقایسه شوم همه مربیان برای من عزیزند اما من ساکت الهامی هستم. اینقدر شهامت و شجاعت دارم که اشتباهم را قبول کنم. اگر باز هم سؤال دارید جواب می‌دهم تا آخر تعطیلات به من وقت بدهید تیم را درست کنم.
ساکت الهامی ادامه داد: برای چندمین بار می‌گویم هر اتفاقی در زمین بیفتد چیزی به نام اشتباه فردی در فوتبال وجود ندارد من را آورده‌اند تا اشتباه فردی را درست کنم و نتوانستم اما درستش می‌کنم ولی به شما قول می‌دهیم این تیم بهترین نتیجه دوران مربیگری من را خواهد گرفت.
او در مورد اینکه ۵۰ درصد از مسائل فوتبال به خارج از مستطیل سبز برمی‌گردد، گفت: شما از خیلی چیزها باخبرید من هم باخبرم، تیم باخته است اما گناه پورمحمدی چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *