مس رفسنجان صفر – شمس آذر ۳ «وعده باقری کمر مس را شکست!»

شفافیت در ورزش/شمس آذر پس از خبر روحیه بخش بازگشت رسمی سه امتیاز کسر شده امروز در یک بازی عجیب با سه گل مس رفسنجان را شکست داد.مس رفسنجان صفر – شمس آذر ۳، شگفت انگیز!
تقویمهفته سوم لیگ برتر؛ سه شنبه ۱۴۰۲/۵/۳۱
🏟ورزشگاه : شهدای رفسنجان
سوتداوران: ایمان کهیش، حامد صفایی، سعید زیبا، احمد محمدی / ناظر: سید احمد صالحی
دو گل عیسی مرادی مهاجم فصل گذشته سپاهان و تک گلی که روی اشتباه رامتین سلیمان زاده وارد دروازه نارنجی‌ها شد تکلیف این مسابقه عجیب را در شرایطی روشن کرد که مسی‌ها انتظار داشتند با سه امتیاز از این بازی بیرون بیایند. حالا شمس آذر با جبران شکست هفته گذشته چهارمین امتیاز خود در لیگ را گرفته تا در لیگ برتر فوتبال ایران امتیازاتش با محاسبه کسری‌ها به دو برسد.
نکته؛ روز گذشته بود که شفاف گفتیم که اگر وعده باقری معاونت شرکت ملی مس محقق نشود این احتمال وجود دارد روی روحیه بازیکنان مس تاثیر منفی بگذارد. لازم به ذکر است بازیکنان تیم مس رفسنجان تا اینجای فصل که قرار بوده قریب به سی درصد از قرارداد خود را دریافت کنند اما به دلیل عدم حمایت شرکت ملی مس تا اینجای کار کمتر از پنج درصد دریافتی داشته اند.‌بر همین اساس دو روز پیش باقری معاونت شرکت ملی مس در دیدار با بازیکنان مس قول دریافت طلب آنها را داد اما این بازی هم تمام شد اما پولی از سوی شرکت مس به حساب بازیکنان این تیم وارد نشد…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *