خرمی شاد؛ «یک اردشیر دیگر برای ورزش!؟ «اما شنیده های ما!»

شفافیت در ورزش/چند روز پیش بود که علی رستمی از مدیریت شرکت ملی مس برکنار و خرمی شاد به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت رسما معرفی شد. شاید ورزش، کمتر از ۵ درصد از فعالیت های شرکت بزرگ مس ایران باشد اما واقعیت این است که موج آفرینی ورزش و برد اجتماعی، سیاسی و رسانه ای ورزش همیشه این شرکت و صندلی مدیریت آن را با چالش های عجیبی روبرو کرده است.
اما علی رستمی مدیرعامل سابق شرکت مس و رفقای اتوبوسی اش آنقدر بد عمل کردند، آنقدر تن افراد مختلف در این استان را لرزاندند که وقتی خبر کنار گذاشتن رستمی شنیده شد موجی از خوشحالی در استان به وضوح دیده شد.
اما حال این سوال برای استان کرمانی ها پیش می آید که مدیر جدید شرکت ملی مس، یعنی خرمی شاد چه نگاهی به استان کرمان خواهد داشت؛ در تمامی حوزه ها و از جمله همان کمتر از پنج درصد، یعنی ورزش؟!آیا خرمی شاد راه رستمی را در پیش خواهد گرفت و هر روز تن آنها را خواهد لرزاند و یا به مانند اردشیر سعدمحمدی عمل خواهد گرفت و تا آخر عمر اسم وی در قلب استان کرمانی ها حک خواهد شد؟! آیا کرمانی ها هر روز خواهند گفت که خدا پدر خرمی شاد را بیامرزد و خیر ببند و یا دست به دعا خواهند شد که وی زودتر برود؟! اما طبق شنیده و با انتصاباتی که خرمی شاد تا این لحظه داشته و‌ باخبر شده ایم که در ذهن دارد، می توان گفت این احتمال وجود دارد که وی یک اردشیر سعدمحمدی دیگر برای استان کرمانی ها شود. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که استان کرمانی ها در آینده دعای خیر برای او خواهند داشت یا دعا می کنند زودتر برود!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *