علی قرایی مدیرعامل مس کرمان: نمی خواستیم مراسم معارفه بازیکنان خیلی شلوغ شود!(همراه با ویدئو) سوال؛ بازیکنان را دقیقا به چه کسی معرفی کردید؛ به چند عضو شورای شهر و چند نفر دیگر؟!

شفافیت در ورزش/ شب گذشته مراسمی به نام معارفه بازیکنان جدید تیم فوتبال مس کرمان در یک سالن! بدون حضور هواداران ، لیدرها و مسوولین عالیرتبه شهر کرمان برگزار شد. حال بماند که شنیده شده چند ده میلیون تومان برای برگزاری این مراسم از هزینه های جناب مجری مراسم فوق گرفته تا هزینه های دیگر خرج روی دست باشگاه مس گذاشته است. ظاهراً دعوتنامه برای تعدادی از نمایندگان مجلس، مسوولین استانداری ، مسوولین فرمانداری، انتظامی و دیگر ارگانها نیز ارسال شده و اتفاقا هم به دست آنها رسیده است اما هیچ‌کدام و هریک نیز به دلایل نامشخصی در مراسم فوق حضور پیدا نکرده اند. لیدرهای باشگاه مس شنیده شده در اعتراض به عدم حضور هواداران شرکت نکرده اند و تعداد زیادی از مربیان نیز به دلیل آنکه قول های آقایان در این باشگاه در رابطه با اضافه شدن دو مربی به کادر فنی تیم بزرگسال عملی نشده شرکت نکرده اند. اما اینکه چرا مسوولین استانداری و دیگر مسولان شرکت نکرده اند در هاله ای از ابهام قرار دارد. اما در این مراسم و طبق تصاویری که به دست ما رسیده، به غیر از بازیکنان و کادر فنی، تعداد حاضرین در حدود ده نفر بوده است ؛ سه تن از اعضای شورای شهر کرمان، رییس هیات فوتبال استان ، دو سه نفر از پیشکسوتان ورزش کرمان و دو سه نفر از خبرنگاران. شب گذشته علی قرایی بلافاصله بعد از اتمام مراسم معارفه تیم مس در برنامه تلویزیونی میدان به مجری گری حجت هجینی حضور پیدا کرد در پاسخ به سوال مجری در رابطه با دلیل عدم استقبال از این مراسم می گوید: ما نه خیلی دنبال بودیم که خیلی شلوغ شود و نه دنبال آن بودیم که کسی نیاد!
حال سوالی پیش می آید این است؛ در جلسه ای که نه هوادار بوده، نه رسانه های مطرح، نه نمایندگان مجلس، نه هواداران و لیدرها، نه مسوولین عالیرتبه شهرستان ، نه مربیان و غیره؛ پس معارفه بازیکنان دقیقا برای چه افرادی صورت گرفته است؟!؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *