«باشگاه مس؛تافته جدا بافته؟» چند سوال کلیدی در مورد مراسم معارفه بازیکنان مس…! «معارفه بازیکنان بدون هواداران و لیدرها»!

شفافیت در ورزش/ امروز بعد از ظهر جلسه ای به نام همدلی و معرفی بازیکنان تیم فوتبال مس کرمان توسط باشگاه مس کرمان برگزار شد. همانطور که به خیلی ها گفته بودیم در این جلسه شرکت نخواهیم کرد، نه خودمان شرکت کردیم، نه دوربینی فرستادیم و نه خبری در مورد این مراسم انتشار خواهیم داد. طبق شنیده ها؛ جلسه آقایان همانطور که از برخی تصاویر هویداست با استقبال بسیار ضعیفی برگزار شده و جای خیلی ها در این مراسم خالی بوده است. گویا علی رغم آنکه برای دفاتر همه نمایندگان ، مسوولین استانداری و غیره دعوت نامه های ارسال شده اما ظاهراً آقایان هر یک به دلایلی در جلسه فوق شرکت نکرده اند.
اصولاً چنین جلسات معارفه ای در ورزشگاههای فوتبال برگزار و بازیکنان را به هواداران معرفی می کنند نه به چند نفر مسوول!. در رابطه با این مراسم در روزهای آینده مفصل خواهیم پرداخت اما اینجا به چند سوال بسنده می کنیم تا بعد؛
۱_آیا به غیر از باشگاه مس، دیگر باشگاههای مطرح کشوری، حتی باشگاههایی که در لیگ برتر هم تیم دارند چنین برنامه هایی برای معارفه بازیکنان تیم خود آنهم در سالن!! و بدون هواداران و لیدرهای خود برگزار می کنند؛ از جمله باشگاههای همین استان خودمان نظیر گل‌گهر و مس رفسنجان؟!
۲_اصولا برگزاری چنین معارفه هایی برای هواداران صورت می گیرد یا بدون هوادار برای چند نفر مسوول و بدون هواداران(گویا اکثریت لیدرهای باشگاه مس نیز به دلیل اینکه هواداران دعوت نشده اند این جلسه را تحریم کرده و حضور پیدا نکرده اند)؟!
۳_آیا صحت دارد مجری معمولی این برنامه برای همین یک برنامه رقمی بیش از بیست میلیون تومان دریافتی خواهد داشت؟
۴_چرا آقایان در باشگاه این مراسم معارفه را به مانند نساجی، تراکتور و غیره در ورزشگاه و با حضور هواداران برگزار نکرده اند؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *