آقای دکتر جهانشاهی؛ «حق با شماست که در باشگاه مس دخالت نمی کنید!»

شفافیت در ورزش/در ادوار گذشته روسای هیات فوتبال استان کرمان همیشه سمت هایی را در باشگاه مس کرمان داشته و یا در پایان دوره خود در این هیات، سر از باشگاه مس کرمان در آورده اند. البته در چند سال گذشته برخی پا را فراتر گذاشته و در باشگاههای گل گهر و مس رفسنجان نیز شاهد تپه نوردی آنها بوده ایم. اما مهدی جهانشاهی رییس فعلی فوتبال استان معتقد است چه دلیلی دارد که مسوول هیات فوتبال سمتی در باشگاهی داشته باشد. اگر قرار باشد رییس و یا دیگر مسوولین هیات فوتبال در کار باشگاهها دخالت داشته باشند پس چه کسی باید بر عملکرد فوتبالی این باشگاهها نظارت داشته باشد و حتی از مواضع فوتبال استان دفاع کند؟! جهانشاهی معتقد است زمانی که مسوول فوتبال استان در یک باشگاه سمت می گیرد و به قولی نمک گیر یک باشگاه خاص می شود عملا کل فوتبال استان متضرر خواهند شد و این نه منطقی است، نه قانونی و نه انصاف!.اما می بینیم که برخی از هیات های دیگر کاملا بر باشگاه مس کرمان مسلط بوده و حتی سرمربی تیم های غیرفوتبالی این باشگاه را آنها انتخاب می کنند. که در اینجا چند سوال پیش می آید؛
💢چرا مدیران فعلی باشگاه مس کرمان جرات ندارند خودشان سرمربی تیم های زیر مجموعه این باشگاه را انتخاب کنند و کاملا تسلط برخی از هیات ها بر آنها مشهود است؟!
💢اگر قرار است هیات های استانی سرمربیان تیم های زیرمجموعه باشگاه مس را آنها انتخاب کنند پس چه کسی باید بر عملکرد آن رشته ورزشی نظارت داشته باشد؟! پس شما به عنوان مدیر در آن باشگاه چه کاره اید؟!وظیفه شما جلسه گذاشتن و حرف زدن است؟! وظیفه شما فقط پول دادن است؟! دست مریزاد مهدی جهانشاهی رییس هیات فوتبال استان که برخی ها را می شناخت و به هیچ وجه نه خودش در این باشگاه و حتی دیگر باشگاهها دخالت کرد و نه اجازه داد زیر مجموعه اش دخالت خاصی داشته باشند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *