پاسخ سرمربی مس به شایعه ای عجیب؛ «به من ربطی ندارد«آرش کیه!» و در هتل سیمرغ چه خبره؛ بازیکنی در لیستم نباشد به تمرین راه نمی دهم!»

شفافیت در ورزش/ماجراهای باشگاه مس شهربابک کماکان در سر فصل اکثر رسانه های استانی و حتی برخی از صفحات مجازی استان و کشور قرار دارد. وحید رضایی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه می گوید من با این باشگاه قرارداد دارم و یک فصل دیگر دوست دارم در شهربابک کار کنم. وی همچنین می گوید: کاری به حواشی اخیر نداشته و ندارم و کاری هم ندارم که مدیران باشگاه مس در چه اندیشه ای هستند. اگر آنها بنده را نمی خواهند شفاف اعلام کنند تا بنشینیم و توافق کنیم. وی می گوید:بنده قراردادم با این باشگاه برای یک فصل دیگر مشخص بوده اما بندی در قراردادم وجود دارد که به هر دلیلی اگر باشگاه مس علاقه ای به همکاری با اینجانب نداشته باشد و تصمیم بگیرد که قطع همکاری کند بایستی مبلغی بیش از ۴ میلیارد تومان به عنوان غرامت به بنده پرداخت نمایند. اما امروز شایعاتی مطرح شد مبنی بر اینکه فردی به نام «آرش» در هتل سیمرغ تهران در حال بستن تیم مس شهربابک است. که متاسفانه طبق شنیده ها خبرهای خوبی هم از این هتل به گوش نمی رسد! بلافاصله با وحید رضایی تماس گرفته و از ایشان سوال کردیم جناب رضایی؛ جنابعالی هنوز هم سرمربی مس شهربابک هستید که ایشان پاسخ دادند؛ بله، بنده رسمی و قانونی سرمربی مس شهربابک هستم و پنج شنبه این هفته نیز در شهربابک خواهم بود. از ایشان سوال کردیم آیا شنیده اید که شایعه شده تیم مس شهربابک توسط فردی به نام «آرش» در هتل سیمرغ تهران در حال بسته شدن است؟!ایشان پاسخ دادند؛ برای من اصلا مهم نیست که در این هتل چه خبر است و آقایان چه می کنند!. بنده لیستی را در اختیار مدیریت این باشگاه قرار داده و بازیکنانی را به تمرین راه خواهم داد که از آن لیست باشند. به هیچ وجه بازیکنی که بدون هماهنگی با بنده جذب شده باشد را به تمرین راه نخواهم داد و باشگاه می داند و آن بازیکن!.

در پایان ؛ امیدواریم این شایعه از اساس دروغ باشد و به هیچ وجه صحت نداشته باشد. ما بر اساس شنیده ها به این موضوع پرداختیم و امیدواریم دوستان اگر این شایعه از اساس شایعه باشد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *