«بدهی های باشگاه مس؛ مشکل بزرگ پورمحمدی!»

شفافیت در ورزش/چندی پیش نوشتیم که باشگاه مس رفسنجان باید با ستاره‌های تیم فوتبالش تمدید کند اما مشکلات عدیده مالی این باشگاه ابتدا سبب جدایی ربیعی و سپس از دست دادن مهره‌های کلیدی تیم شده است.
بودجه فصل گذشته مس رفسنجان برای فقط تیم فوتبال و کادرش ۱۵۰ میلیارد تومان بود که اگر باشگاه مس می‌خواست آن بازیکنان را برای فصل جدید حفظ کند حدودا ۲۵۰ میلیارد تومان فقط برای تیم فوتبال بودجه می‌خواست که کل بودجه شرکت مس برای کل این باشگاه با تمام رشته های فوتبالی و غیرفوتبالی اش، ۲۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. همین بودجه اندک سبب جدایی جفرسون باهیا، سید مهدی حسینی، گادوین منشا، لوسیانو پریرا،شاهین توکلی و … شد. گرچه مس رفسنجان محمد خدابنده‌لو و یک مدافع عراقی نیز جذب کرد اما مشکلات مالی اجازه خودنمایی به این باشگاه در بازار نقل‌وانتقالات نمی‌دهد.
بزرگترین مشکل پیش پای حسین پورمحمدی مدیرعامل جوان این باشگاه؛ بدهی‌های گذشته می‌باشد. حدود ۹۵ میلیارد تومان باشگاه مس به مجموعه های مختلف بدهی داشت که حدود ۳۰ میلیارد آن پرداخت شد. همچنین بدهی به بازیکنان که منجر به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات باشگاه می‌شود را نیز باید به لیست بدهی باشگاه اضافه کنیم و مجموعا باید گفت که بدهی مس رفسنجان، حدود ۸۰-۷۰ میلیارد تومان می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *