مربیانی که مس کرمان را پِلّه کردند؛ «ناراحت باشیم یا خوشحال؟!»

شفافیت در ورزش/فصل گذشته فصل خاصی برای تیم‌های فوتبال باشگاه مس کرمان بود. تیم اول فوتبال مس از لیگ برتر به لیگ یک سقوط کرد و تیم مس نوین نیز از لیگ دو راهی رقابت‌های لیگ سه شد.
باشگاه مس کرمان باشگاه بزرگی است که در ۱۱-۱۰ رشته مختلف ورزشی در حد قهرمانی شرکت می‌کند و این باشگاه سابقه حضور در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا را در کارنامه دارد. باشگاه مس برای بازگشت تیم فوتبالش به لیگ برتر، ابتدا با محمود فکری مذاکره کرد و پس از چند روز، این مربی به تیم لیگ برتری هوادار تهران پیوست. سپس باشگاه مس با رسول خطیبی مذاکره و حتی قرارداد بستند که او نیز پس از یک هفته، سرمربی پیکان تهران در لیگ برتر شد. گزینه بعدی مس کرمان مجتبی حسینی بود که او نیز شبانه سر از آلومینیوم اراک در آورد. آخرین گزینه نیز ساکت الهامی بود که او نیز در دقیقه نود، سر از مس رفسنجان در آورد تا عملاً باشگاه مس با هر گزینه‌ای وارد مذاکره می‌شد، تیم‌های لیگ برتری آن مربی را روی هوا زدند!
این مربیان وقتی با مس کرمان مذاکره کردند و سپس با تیم‌های لیگ برتری نشستند، عملاً مبلغ قراردادهای بهتری نیز برای خود گرفتند. به عنوان مثال رسول خطیبی وقتی با مس کرمان ۷ میلیارد قرارداد پایه و ۳ میلیارد تومان پاداش صعود بست، به مدیران پیکان گفت که مس کرمان به او ۱۰ میلیارد می‌دهد و به همین دلیل با پیکان ۱۴ میلیارد تومان قرارداد بست. ما نمی‌دانیم که بابت این اتفاق خوشحال باشیم یا ناراحت؟! خوشحال از اینکه مس کرمان آنقدر بزرگ شده که کل فوتبال ایران اینجا را می‌بینند یا ناراحت از اینکه مربیان مختلف قصد سو استفاده از باشگاه مس دارند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *