پیچیدگی های نیمکت مس شهربابک؛ «شهبا در انتظار اخراج و یا استعفای رضایی؟!»

شفافیت در ورزش/در رابطه با تمامی اتفاقات پیرامون باشگاه مس شهربابک و وحید رضایی سرمربی تیم فوتبال این باشگاه در چند روز گذشته کلی نوشتیم و حتی در قالب یک گفتگویی کاملا شفاف سازی کردیم. نوشتیم و گفتیم که رضایی ۴ سال طلایی را در شهربابک سپری کرده است و اکنون با برخی در این باشگاه به مشکل خورده است؛ البته رضایی ظاهراً با کسی مشکلی ندارد اما گویا برخی نمی خواهند رضایی به کارش ادامه دهد!.
وحید رضایی فصل آینده نیز با باشگاه مس شهربابک قرارداد دارد و مبلغ این قرارداد نیز حدودا ۳ میلیارد تومان می‌باشد و اگر باشگاه مس بخواهد با او فسخ کند باید حدودا ۴ میلیارد تومان غرامت پرداخت کند. باتوجه به اختلافات افرادی در باشگاه مس شهربابک با وحید رضایی، شنیده شده است که واسطه های باشگاه مس با قاسم شهبا سرمربی فصل گذشته آرمان گهر سیرجان به توافق نهایی دست یافته‌اند و حتی شهبا با چند بازیکن نیز جهت عقد قرارداد با مس، مذاکره داشته است.
اگر شنیده ها درست باشد ؛ بالاخره رضایی با مس شهربابک قرارداد دارد و شهبا نیز این موضوع را می‌داند و طبیعتاً حرفه‌ای نیست که مربی ای بخواهد با بازیکنانی مذاکره کند که هنوز مربیگری این مربی قطعی نشده است!(باز هم تاکید می کنیم که اگر صحت داشته باشد!)البته در این بین شنیده شده که امیر قلعه‌نویی نیز باتوجه به لابی‌های قدرتمند خود در پشت پرده اقداماتی را انجام داده است که آرش برهانی را سرمربی این تیم کند که امیدواریم صحت نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *