چرا کاظمیان با چشمانی اشکبار به اصفهان رفت؟! «فسخ قراردادی عجیب!»

شفافیت در ورزش/به هر شکلی که بود محمدامین کاظمیان به آرزویش رسید و او که از علاقه فراوانش به محمد ربیعی سخن می‌گفت، بالاخره شاگرد آقای خاص فوتبال ایران شد.
پروسه انتقال محمدامین کاظمیان به ذوب‌آهن بسیار پیچیده بود. پس از سقوط مس کرمان به لیگ یک، همه می‌دانستند که کاظمیان به لیگ یک برنمی‌گردد و در لیگ برتر می‌ماند اما اینکه او چگونه بتواند فسخش را از مس بگیرد مسئله بزرگی بود. فسخ قرارداد کاظمیان با مس عجیب بود زیرا در آن مقطع زمانی باشگاه مس کرمان پولی در حسابش نبود و تمام ارکان باشگاه منتظر فسخ قرارداد کاظمیان و تزریق پول رضایت‌نامه وی بودند.
باشگاه ذوب‌آهن در روز انتقال کاظمیان به این باشگاه ۲ میلیارد تومان نقدا به حساب باشگاه مس کرمان انتقال داد و یک چک ۲ میلیاردی دیگر نیز برای نیم فصل اخذ شد و همچنین مقرر شد از کل مبلغ قرارداد کاظمیان در فصل آینده، ۱۰ درصد آن به باشگاه مس برسد و این پایان کار نبود و کاظمیان مجبور به بخشش طلب چند صد میلیونی خود از مس شد تا اینگونه، راهی اصفهان شود. در هر حال با دو میلیارد اولی ذوب آهن بابت رضایت نامه کاظمیان مشکلات دهها نفر طلبکار در باشگاه مس حل شد اما شک نکنید امثال کاظمیان اگر کلاه شان نیز در این باشگاه جا مانده باشد دیگر به این باشگاه باز نخواهند گشت؛ همانطور که بقیه بازیکنان مس که از این تیم رفتند دیگر بازنگشتند . رفتار خوب با بازیکنان خوب خود باعث می شود آنها روزی برای ادای دین و جبران محبت شما بازگردند. البته شایعاتی نیز وجود دارد که این احتمال می رود که با شکایت کاظمیان و قانون جدیدی که آمده، کاظمیان بتواند بخش زیادی از پول واریزی خود را پس بگیرد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *