جنجالی ترین گفتگوی وحید رضایی سرمربی مس شهربابک؛ «شفاف سازی از پشت پرده مس شهربابک و رفتارهایی عجیب!»

«من را نمی خواهید بگویید تا توافقی جدا شویم!»
«لیدر و حقوق بگیر باشگاه در حضور آقایان به من توهین کرد!»
«مدیریت باشگاه خودزنی کرد و تیم را از کورس صعود عقب انداخت!»

شفافیت در ورزش/مشکلات باشگاه مس شهربابک کماکان ادامه دارد و هواداران تیم فوتبال این باشگاه نمی دانند که وحید رضایی در سومین فصل حضور مس در لیگ یک با این تیم ادامه خواهد داد یا خیر. با آنکه رضایی یک فصل دیگر با باشگاه مس شهربابک قرار دارد اما شنیده شده برخی در این باشگاه علاقه ای به ادامه حضور رضایی در این تیم ندارند و دست به تحرکاتی زده و می زنند که رضایی از این تیم کناره گیری کند. اما رضایی که دست آنها را خوانده خیلی حرفه ای عمل می کند و به قولی بهانه ای دست شهربابکی نمی دهد تا آنها بتوانند یک طرفه قرارداد وی را فسخ نمایند. اما حالا وحید رضایی بالاخره به سیم آخر زده و در گفتگو با ما صحبت هایی مطرح کرده که واقعا عجیب و تا حدودی باور آنها برای خیلی ها سخت به نظر می رسد.
💢جناب رضایی هواداران مس شهربابک نمی‌دانند که وحید رضایی در سومین سال حضور این تیم در لیگ یک با این تیم ادامه خواهد داد یا خیر؟!
جا دارد در همین ابتدای عرایضم از مردم خوب شهربابک بابت حمایت چهار ساله شان تشکر کنم. بنده با نظر دکتر علی هاشمیان مدیرعامل وقت باشگاه مس شهربابک قرارداد بستم. آن زمانی که من قرارداد بستم سهمیه لیگ دویی خریداری نشده بود و تنها یک هفته مانده به مسابقات سهمیه خریداری شد و ما برای بازی در هفته اول فقط با ۱۱ بازیکن جوانان و امید و زیر ۲۳ سال وارد مسابقات شدیم. ما آن سال سوم شدیم و سال بعد موفق شدیم قهرمان لیگ دو شویم و تمامی رکوردها را جا به جا کنیم. واقعا پس از صعود تیم به لیگ یک حمایت‌های دکتر سعدمحمدی و همچنین اعضای هیات مدیره بالا بود تا اینکه آقای قشمی به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه معرفی شدند.
💢 آن زمان طبق گفتگویی که با شما داشتیم شما گفتید که آقای قشمی زیاد از فوتبال سر در نمی‌آورند و از شما خیلی مشورت می‌گیرند و در یک مسیر هستید اما چه شد که ناگهان فصل گذشته با مدیریت باشگاه به مشکل خوردید؟!
چون آقای قشمی ورزشی و فوتبالی نبودند از بنده خیلی مشورت می‌گرفتند و ما برنامه ریزی و هدف گذاری می‌کردیم و طبق همان هدف جلو می‌رفتیم که نتیجه آن تعامل، صعود به لیگ یک و کسب رتبه‌های تک رقمی شد.
💢 در سال سوم حضور وحید رضایی در شهربابک آیا مدیران باشگاه واقعا شما را می‌خواهند یا خیر؟!
بعد از آخرین بازی لیگ مقابل فجر سپاسی، مدیران باشگاه همان شب جلسه‌ای تشکیل دادند و از مقام ششم جدولی تیم رضایت داشتند و گفتند که مشکل بودجه دارند که من گفتم مشکل بودجه را مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باید پیگیری کنند و این شرح وظایف مدیران باشگاه است. من گفتم که با باشگاه مس قرارداد دارم و به آن پایبندم و اگر مشکل بودجه دارید به من بگویید تا توافقی جدا شویم. ویلموتس ۳ ماه به ایران آمد و ۱۸۳ میلیارد تومان گرفت اما من ۴ سال است که در شهربابک هستم! جلسه دومی تشکیل شد و به من گفتند که بودجه نداریم و نمی‌توانیم بازیکن خوب بگیریم؛ لباس خوب بخریم؛ اردو برویم و … .
💢یعنی باشگاه می‌خواست به شما بگوید که استعفا دهید؟!
آقایان در باشگاه در جلسات حضوری این موضوع را به من القا می‌کردند اما در آن سو آقای مدیرعامل مصاحبه می‌کرد که ما با وحید رضایی یک سال دیگر قرارداد داریم و عملا اگر تیمی می‌خواست سمت من بیاید، از من دور می‌شد!
💢 یعنی مردم شهربابک و مسئولین شما را می‌خواهند اما مدیریت باشگاه شما را نمی‌خواهد؟! این موضوع را تایید می‌کنید؟!
ببینید من با باشگاه مس شهربابک قرارداد دارم و به آن پایبندم و طبق قرارداد، به مدیرعامل، رئیس هیات مدیره و مدیر تیم برنامه سال جدید را اعلام کردم و نوشتم که اگر بودجه مناسب ندارید با بازیکنان فصل گذشته توافق کنید اما متاسفانه آخرین باری که به شهربابک رفتم بی‌احترامی‌های فراوانی به من شد.
💢چه بی احترامی صورت گرفت؟!
بنده به درخواست آقایان به شهربابک رفتم. بعد از جلسه با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره برای استراحت به سوئیتی که کلید آن در اختیارم بود. (کل وسایل شخصی ام، اعم از لب تاپ ، لباس ها و خیلی وسایل قیمتی در آن سوئیت بود) رفتم که در کمال ناباوری دیدم که یک قفل کتابی دوستان پشت درب زده اند و اجازه ندادند بنده بتوانم از آن سوئیت استفاده کنم که ما را مجبور کردند با همکارانم شب را در خوابگاه بازیکنان بگذرانیم!. رفتارهای توهین آمیزی با ما شد که در عمرم نظیر آن را ندیده ام؛ از جمله اینکه یکی از لیدرها که کارمند باشگاه و حقوق بگیر آقایان است با تعدادی از رفقای خود آمده بود در مسیر ما و شروع کردن به توهین و ناسزا گفتن. حال به نظر شما این موضوع عادی بوده است؟ برنامه ریزی نشده بوده؟!

💢 برگردیم به فصل قبل؛ در سال دوم حضور مس شهربابک در لیگ یک شما در هفته‌های ابتدایی لیگ در صدر جدول بودید؛ چه شد که ناگهان آن تیم دچار بحران و اعتصاب شد. آیا دوستان نمی‌خواستند که این تیم به لیگ برتر صعود کند؟!
ببینید مدیرعامل کارخانه، رئیس هیات مدیره، اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، مدیر تیم، اعضای کادرفنی و بازیکنان برای خودشان وظایفی دارند. ابتدای آن فصل دکتر سعدمحمدی قول‌های بسیار خوبی دادند و واقعا حمایت کردند ما هم تیم بسیار خوبی بستیم با وجود اینکه شهربابک جزو اولویت‌های پنجم و ششم بازیکنان برای عقد قرارداد هم نبود بخاطر موقعیت جغرافیایی، اما توانستیم تیم بسیار خوب و گردن کلفتی ببندیم. ماجرای اختلاف ما از آنجایی شروع شد که آقای مدیرعامل آمدند و از زبان مدیرعامل شرکت مس گفتند که ما برای صعود شهربابک به لیگ برتر هیچ برنامه‌ای نداریم! بعد از این موضوع مدیرعامل باشگاه سه ماه سه ماه هم به تیم سر نمی‌زد! جدای از این ما گفتیم برای اینکه بازیکن به شهربابک بیاید، پاداش در نظر بگیریم و برای هر برد ۱۰ میلیون کنار بگذاریم تا ایجاد انگیزه کند اما متاسفانه وقتی وارد مسابقات شدیم مدیریت باشگاه گفتند که نمی‌توانیم این پاداش‌ها را پرداخت کنیم و پشت تیم را خالی کردند. بعداز مدتی ما به مدیریت گفتیم که حداقل پاداش برد را به ۵ میلیون تومان برسانید و نگذارید تیم خراب شود که مورد موافقت قرار گرفت و گفتیم که اگر واقعا قصد پرداخت دارید بیایید و به بازیکنان بگویید. متاسفانه بازهم پشت تیم را خالی کردند و تیمی که شرایط صعود داشت را به راحتی پس زدند!
💢 یعنی شما معتقدید که مس شهربابک اگر کمی حمایت می‌شد می‌توانست به لیگ برتر صعود کند؟!
بله اصلا شک نکنید. مدیریت باشگاه خودزنی کرد و تیم را از کورس صعود عقب انداخت.
💢با همه این اوصاف با مس ادامه خواهید داد؟!
بنده یک فصل دیگر با باشگاه مس شهربابک قرارداد دارم. بندی در قرارداد بنده وجود دارد که اگر آقایان قرارداد را یک طرفه فسخ کنند باید غرامت ۴ میلیاردی به بنده پرداخت نمایند اما اگر بنده را نمی خواهند اعلام کنند تا بنشینیم و توافقی جدا شویم . چه دلیلی دارد اگر بنده را احیانا نمی خواهد به تیم و باشگاه ضربه بزنند!بنده که به زور نمی خواهند در این تیم بمانم. مردم و مسوولین شهربابک خواستار ادامه کار بنده در این شهر هستند حال اینکه دو سه نفر بنده را نمی خواهند دلیلی نیست که نخواهم ادامه دهم . اما این آمادگی را دارم که اگر مسوولین باشگاه بنده را نمی خواهند بنشینیم و توافق کنیم!
💢گفته بودید که لیست بازیکنان مد نظرتان را در اختیار مدیریت باشگاه قرارداده اید؟
بله، بنده همان روز اول لیست بازیکنانی که باید تمدید شوند و همچنین بازیکنانی که باید جذب گردند را به مدیریت باشگاه داده ام. هفته گذشته نیز به درخواست آقایان به شهربابک آمده و قصد استارت تمرینات را داشتم اما متاسفانه در جذب و تمدید بازیکنان اقدامی صورت نگرفته بود که اعلام کردم بازیکنان را جذب و تمدید نمایید تا بنده تمرینات را استارت بزنم. مجدد شنبه به شهربابک مراجعه می کنم برای استارت زدن تمرینات ؛ امیدوارم تا شنبه بازیکنان جدید جذب و با بازیکنای که لیست داده ام تمدید صورت گرفته باشد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *