قابل توجه رفسنجانی ها؛ «الان دیگه وقتِ زدن نیست!»

شفافیت در ورزش/زمان مذاکره باشگاه مس رفسنجان با محمد ربیعی نوشتیم که با این بودجه‌ای که برای باشگاه مس رفسنجان یعنی در حدود ۲۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده، نمی‌توان بازیکنان فعلی تیم فوتبال مس را نگه داشت و کلی سروصدا کردیم که بودجه فقط تیم فوتبال مس باید باید به ۲۵۰ میلیارد تومان برسد؛ بودجه ای که برای فقط تیم فوتبال و کادر فنی فصل گذشته در حدود ۱۵۰ میلیارد تومان با دلار ۲۴ هزار تومانی بسته شده بود.
پس از عدم تمدید قرارداد با ربیعی، چندین ستاره فصل گذشته تیم فوتبال مس رفسنجان حاضر به تمدید قرارداد با این تیم نشدند. از جفرسون باهیا و گادوین منشا و لوسیانو پریرا گرفته تا سید مهدی حسینی و شاهین توکلی و … . ما آن زمان، ضعیف شدن تیم مس را می‌دیدیم و پیش‌بینی هم کردیم که روزی وضعیت تیم مس رفسنجان به این روز دچار شود اما روز گذشته و خصوصا امروز می‌بینیم که عده‌ای از رفسنجانی ها به همراه پیشکسوتان آنها علیه کادرفنی و کادر مدیریتی باشگاه موضع گرفته‌اند و از عملکرد ضعیف آنها صحبت می‌کنند.
ما همچنان نسبت به وضعیت باشگاه مس رفسنجان انتقاد داریم اما اکنون دیگر فایده ندارد و کار از کار گذشته است. وقت گیر دادن به ساکت الهامی و کادر مدیریتی باشگاه نیست و هواداران و پیشکسوتان مس باید به دنبال بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده باشند زیرا فصل آینده، رقابت بسیار شدیدی مابین تیم‌های مختلف جریان خواهد داشت. پس پیشنهاد می کنیم به جای گیر دادن به صحبت ها و احیانا سوتی های افراد، در جهت قوی بسته شدن تیم فوتبال، افزایش بودجه و گرفتن امکانات برای این باشگاه تلاش کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *