آقایان دست بردار نیستند؛ «باشگاه مس حق ندارد برای هندبال سرمربی انتخاب کند!»

شفافیت در ورزش/درباره رشته‌های مختلف تحت نظر باشگاه مس و چالش با هیات‌های ورزشی آن رشته‌ها مطالب مختلفی نوشتیم و گفتیم دلیلی ندارد که باشگاه مس برای یک رشته هیات ورزشی بخواهد کلی هزینه کند، اما سرمربی و سرپرست و بازیکن را هیات مربوطه انتخاب کند! حتی گفتیم که اگر قرار است برای تیم های غیرفوتبالی باشگاه مس هیات های مربوطه سرمربی و کادر بچینند پس اجازه دهید برای تیم فوتبال این باشگاه نیز هیات فوتبال استان مربیو کادر بچیند!
به عنوان مثال برای تیم هندبال مس کرمان، باشگاه باید بیش از ۱۰ میلیارد تومان هزینه کند اما در آن سو سرمربی تیم را هیات هندبال انتخاب می‌کند که این به معنای فاجعه برای باشگاه مس و به نوعی توهین به باشگاه محسوب می‌شود. وقتی رئیس یک هیات در زمان انتخابات می‌رود کلی وعده وعید می‌دهد که من فلان مقدار پول می‌آورم، چه دلیلی دارد که از دست وی فقط در جیب باشگاه مس کرمان باشد! وظیفه هیات هندبال و دیگر هیات‌ها توجه به هر ۲۳ شهر استان کرمان می‌باشد نه فقط تمرکز بر روی شهر کرمان و باشگاه مس!
علیرغم اینکه امسال مدیران باشگاه مس کرمان عنوان کردند که خودشان برای تیم‌های مختلف سرمربی انتخاب می‌کنند، اما دوستان جلساتی را با افراد مختلف برگزار کرده‌اند و برخی از آقایان در این جلسات می‌گویند که باشگاه مس چه کاره است که بخواهد برای تیم هندبال تصمیم‌گیری کند که این برای باشگاه مس فاجعه‌بار و تاسف برانگیز است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *