سکوت نمایندگان کرمان در مقابل ظلم شرکت مسی ها؛ کاش کرمان هم یک«معصومه پاشایی» داشت!

شفافیت در ورزش/این روزها، روزهای بسیار سختی برای هواداران مس کرمان است. ماه‌هاست که پولی به حساب باشگاه مس کرمان واریز نشده و رشته‌های هندبال، بسکتبال، دوچرخه‌سواری و … هنوز مبلغ ورودی به مسابقات را پرداخت نکرده‌اند و احتمال حذف آنها از جداول فدراسیون های خود نیز وجود دارد. وضعیت مالی باشگاه مس آنقدر بد است که مدیران باشگاه از قصد به باشگاه نمی‌آیند تا با طلبکاران طرف نشوند!
پس از اعلام شرکت مس مبنی بر بازگشت تیم فوتبال به لیگ برتر، علی قرایی با رسول خطیبی قرارداد بست اما آقای باقری و رستمی گفتند که خطیبی نه و باید از ظرفیت بومی کرمان برای نیمکت تیم استفاده کنید. کلی جنگ و دعوا درباره همین موضوع اتفاق افتاد تا اینکه خطیبی فرار را بر قرار ترجیح داد و از هدایت مس کرمان استعفا داد. پس از اظهارنظر شرکت مس مبنی بر استفاده از ظرفیت بومی کرمان، قرایی با محمود محمودی‌نیا به عنوان سرمربی جدید تیم مس به توافق رسید اما باز هم شرکت مس زیر بار نرفته و اکنون می‌گویند که وحید فاضلی یا داوود مهابادی سرمربی مس شود!
در روزهایی که باشگاه مس کرمان دارد نابود می‌شود، نمایندگان قدرتمند مجلس شهر کرمان سکوت کرده اند و هیچ کس با زور گویی شرکت مس برخورد نمی‌کند! پس کی قرار است کسی جلوی این اتفاقات را بگیرد؟! کاش کرمان نیز نماینده‌ای مانند معصومه پاشایی نماینده آذربایجان شرقی ( جلفا و مرند) داشت تا حق باشگاه‌های مس استان را از شرکت مس می‌گرفت. پاشایی همان کسی بود که موفق شد مجوز سرمربیگری خطیبی در مس کرمان را از مدیران شرکت مس بگیرد و شرکت مس بدون هماهنگی با او جرأت ندارند مدیری را در باشگاه مس سونگون قرار دهند و خانم پاشایی با اینکه یک بانو است، اما خدمات ارزنده‌ای برای استان و شهر خود داشته است اما نمایندگان کرمان این روزها در برابر ظلم و زورگویی آقایان در شرکت مس بر علیه باشگاه مس کرمان سکوت کرده اند … !

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *