رستمی«۳» چهره های سیاسی کرمان«۰»؛ «خطیبی: رفتم تا مس لیگ برتری شود!»

شفافیت در ورزش/روز گذشته بود که قرارداد رسول خطیبی با باشگاه مس کرمان به دلیل فشار آقایان در شرکت ملی مس به دلیل آنکه عنوان شده مبلغ قرارداد وی بسیار بالاست، فسخ شد و خطیبی نیز بلافاصله قرارداد خود را با پیکان به امضا رساند. از شب گذشته در چند مطلب و یادداشت اشاره کردیم که دوستان در شرکت ملی مس از همان روز اول با سرمربیگری خطیبی در مس کرمان مخالف بودند و حتی نوشتیم که آنها واریزی خود به این باشگاه را قطع کرده و آنقدر فشار بر مجموعه باشگاه مس کرمان وارد کردند تا در نهایت مدیران این باشگاه تسلیم شده و با خطیبی قطع ارتباط کردند. حال رسول خطیبی نیز نسبت به دلیل جدایی خود از مس کرمان عکس العمل نشان داده و در گفتگو با رسانه ها گفته: واقعا در همین مدت کوتاه که در مس کرمان بودم، شرمنده لطف و محبت آقای قرایی مدیرعامل باشگاه، آقای محمودی‌نیا مدیر تیم و هواداران عزیز مس شدم که واقعا همه جوره پشت بنده بودند و سعی داشتند تیم خوبی وارد لیگ یک شود، اما متاسفانه شرایط ادامه همکاری فراهم نشد.
او یادآور شد: نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم ولی فقط این نکته را به هواداران مس کرمان می‌گویم که رفتم تا شما لیگ برتری شوید و مطمئنم این اتفاق می‌افتد. از صمیم قلب آرزوی صعود مس به لیگ برتر را دارم و امیدوارم باشگاه مس با مدیریت آقای قرایی و محمودی‌نیا به موفقیت دست پیدا کند.
پ ن؛ خطیبی در گفتگوی خود با رسانه ها هر چند که نخواسته واضح از مسائل پشت پرده و دلایل جدایی خود از مس کرمان صحبت کند اما همین یک جمله وی که می گوید« رفتم تا مس لیگ برتری شود»کلی مفهوم و معنی دارد که نشان می دهد مواردی که ما در چند روز گذشته به آن در مورد دلیل جدایی خطیبی و فشارهای آقایان در شرکت مس اشاره کردیم واقعیت بوده و خطیبی نیز متوجه شده که اگر بخواهد در مقابل فشار آقایان مقاومت نموده و در مس بماند قطعا پولی به حساب این باشگاه واریز نمی شود و به نوعی کمر این باشگاه شکسته می شد. شاید باور کردنی نباشد اما خطیبی اگر مانده بود چون پولی به حساب باشگاه مس واریز نمی شد هم فوتبال و هم دیگر رشته های ورزشی زیر مجموعه باشگاه مس نابود می شدند! حال اینکه نمایندگان کرمان در مجلس و همچنین استاندار کرمان چرا در مقابل زورگویی آقایان در شرکت مس سکوت اختیار کرده اند جای سوال داشته و قطعا امروز از ذهن هواداران هیچ زمان پاک نخواهد شد که رستمی توانست با به کرسی نشاندن حرف خود و فشار بر روی باشگاه مس ، سه بر صفر این نمایندگان و استاندار کرمان را شکست دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *