قرایی مورد غضب آقایان در شرکت مس؛ «حدس بزنید چرا؟!»

شفافیت در ورزش/چند ماهی است که علی قرایی در سمت مدیرعامل، مدیریت باشگاه مس کرمان را برعهده دارد. پس از آنکه تیم مس کرمان به لیگ یک سقوط کرد، قرایی بلافاصله دست به کار شد و با چندین گزینه مطرح وارد مذاکره شد و در نهایت با رسول خطیبی به عنوان سرمربی جدید به توافق رسید. این اتفاق مورد استقبال تمامی فوتبال دوستان کرمان قرار گرفت زیرا خطیبی متخصص صعود است و تنها او می‌توانست که مس را در شرایط کنونی به لیگ برتر بازگرداند.
قرایی شخصاً اخلاقی که دارد این است که به کم راضی نیست و بهترینها را برای مس می‌خواهد. او دوست دارد که تمامی تیم‌هایش در بالاترین سطح باشند و اصولاً گدا صفت نیست و برهمین اساس، شرکت مسی‌ها درگیریها و اختلافاتی با قرایی داشته و دارند . قرایی دوست دارد بهترینها نصیب مس کرمان شود و مردم از این باشگاه لذت ببرند اما شرکت مسی ها دوست ندارند.
قرایی دوست دارد که باشگاه مس به کسی بدهکار نباشد اما شرکت مسی ها دوست ندارد! قرایی دوست دارد که کسی دست خالی از باشگاه بیرون نرود اما شرکت مسی ها دوست ندارند! شرکت مسی ها هر روز قرایی را تهدید می‌کنند که «تو را بر خواهیم داشت» زیرا او به دنبال بهترینها برای باشگاه مس است! نمی‌خواهیم از قرایی دفاع کنیم؛ اما مردم باید بدانند که قرایی دوست دارد مس کرمان به لیگ برتر بیاید و در اوج قرار بگیرد اما شنیده شده بودجه باشگاه مس کرمان از ۱۵۰ میلیارد تومان به ۱۱۰ میلیارد تومان برای تمام رشته‌های ورزشی کاهش یافته است! قرایی در شرکت مس هر روز می‌جنگد تا بودجه تیمش کم نشود اما شرکت مسی ها علی رغم آنکه رستمی اعلام کرد که بودجه باشگاه مس کم نخواهد شد و حتی بیشتر هم خواهد شد اما ۴۰ میلیارد نسبت به سال گذشته کاهش داده است!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *