کاری عجیب توسط باشگاهها؛ «چرا از تک تک افراد در شرکت مس تشکر می کنید؟!»

شفافیت در ورزش/همه می‌دانیم که شرکت ملی مس ایران یعنی استان کرمان و همه می‌دانیم که بیش از ۸۰ درصد مس ایران در استان کرمان وجود دارد.

شرکت مس گفته که یک درصد از سود شرکت را در ورزش هزینه می‌کند اما وقتی بخواهیم بررسی کنیم می‌بینیم که کمتر از نیم درصد از درآمد کل شرکت مس در ورزش هزینه می‌شود! طبق درآمدی که شرکت مس در سال گذشته داشت، می‌بایست حدود هزار و سیصد میلیارد تومان برای ورزش اختصاص می‌داد اما می‌بینیم که برای ورزش کل استان تقریبا ۴۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده بود!
جالبتر اینکه همین مقدار بودجه اندک را نیز به باشگاه‌ها پرداخت نمی‌کنند و با خواهش و تمنای مدیریت باشگاهها و سرمربی و بازیکنان، مقداری اندک به باشگاهها تزریق می‌ شود. البته باشگاه مس رفسنجان زرنگی کرد و بیش از ۷۰ میلیارد بیشتر از بودجه خود هزینه کرد و پولش را نیز گرفت اما کرمانی‌ها این کار را نکردند و از شرکت مس طلبکار هستند اما شرکت مس زیربار این موضوع نمی‌رود و آنها را حتی بدهکار قلمداد می کند.
باوجود تمام این اتفاقات؛ روز گذشته باشگاه مس کرمان و شخص علی قرایی از مدیرعامل، معاونین و حتی رییس دفتر مدیرعامل شرکت مس کلی تشکر کرد که با انتخاب رسول خطیبی به عنوان سرمربی جدید تیم مس موافقت کردند! این فاجعه‌بار است برای باشگاه‌ها که برای کوچکترین مسائل خود از بالادستی تشکر و قدردانی کنند؛ این کارها تا کی؟! در رفسنجان هم همین معضل وجود دارد و باشگاه مس رفسنجان در کوچکترین مسئله جدیدا بایستی به آقایان پاسخ دهد و تند تند تشکر کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *