«پایان کار آقای خاص؟!» فتاحی جوابگو باشد؛ میراثی که به باد خواهد رفت؟!

شفافیت در ورزش/از شب گذشته در فضای مجازی شایعات درخصوص پایان کار محمد ربیعی با مس رفسنجان بالا گرفت.
رسانه‌های پایتخت‌نشین از ساکت الهامی، جواد نکونام و جواد نکونام به عنوان جانشینان احتمالی ربیعی یاد می‌کنند و طبق پیش‌بینی‌ها درخصوص بودجه کم مس رفسنجان، قطع همکاری ربیعی با مس قابل تصور بود.
مس رفسنجان فصل گذشته با ربیعی دست به کار بزرگی زد و با بودجه ۱۵۰ میلیاردی برای کل باشگاه موفق شد تیمش را به مقام پنجمی برساند درحالی که اکثر تیم‌های لیگ در فصل گذشته، بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده بودند! ربیعی که به مدیران باشگاه گفته بود درصورتیکه بودجه تیم فوتبال مس بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان در سال جدید باشد در این باشگاه خواهد ماند، حال باخبر شده ایم که بودجه کل باشگاه مس در چند روز اخیر حدود ۲۰۰ میلیارد پیش بینی شد که این رقم برای کل باشگاه بوده و همین موضوع سبب جدایی ربیعی از رفسنجان گردید؛ البته تا این لحظه.
پس از ورود سعید فتاحی به باشگاه مس رفسنجان و ادبیات تند و زننده اش موجب شد تا روند مذاکرات با ربیعی به سمت دیگری برود و کار به جایی رسید که دو طرف به جدایی فکر کردند تا تمدید قرارداد! قطعاً باید شاهد افت محسوس مس رفسنجان در فصل آینده باشیم و فتاحی و رفقا باید پاسخگوی افکار عمومی بابت این تصمیمشان باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *