مبلغ قرارداد سرمربی یونانی گل گهر؛ «از دو میلیون دلار تا ۵۵۰ هزار دلار»!

شفافیت در ورزش/همانطور که در مطالب قبلی نوشتیم؛ تیم مدیریتی باشگاه گل گهر سیستمی را برای باشگاه خود تعریف کرده‌اند که براساس آن قالب، درخصوص تیم فوتبال خود تصمیم گیری می‌کنند.

سیاست باشگاه گل گهر استفاده حداکثری از ظرفیت بازیکنان بومی، توجه به پایه‌ها و جوان‌گرایی در تیم فوتبال و نگاه به جایگاه بالای جدول و کسب سهمیه آسیایی می‌باشد. گفتیم که در فوتبال ایران فقط چند مربی هستند که در قالب باشگاه گل گهر قرار می‌گیرند که در نهایت باشگاه گل گهر با مربی یونانی قرارداد بستند.
فردای پس از قرارداد، برخی از رسانه‌ها از قرارداد دو میلیون دلاری باشگاه گل گهر با این مربی یونانی نوشتند و جووسازی شدیدی را علیه گل گهر به وجود آوردند. پس از بررسی‌ها مشخص شد که این شایعه توسط برخی در اصفهان رسانه‌ای شد تا قرارداد سنگین مالی خود با مربی خارجی خود را آسان جلوه دهند. طبق اخبار موثق خبرنگار ما؛ قرارداد مربی یونانی با گل گهر ۵۵۰ هزار دلار بوده است و با دلار ۴۵ هزار تومانی حدودا ۲۵ تا ۳۰ میلیارد تومان می‌باشد.
سپاهان با مورایس، تراکتور با خمس و پرسپولیس با گل‌محمدی ارقام بسیار بیشتری نسبت به مربی جدید گل گهر دریافت می‌کنند و جز جووسازی رسانه‌ها درخصوص سرمربی جدید گل گهر، چیز دیگری در رابطه با این انتقال نبوده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *