باز خردادماه، باز شرکت مس و باز هم گیرهای سه پیچ!؛ «نامه دردسرساز!»

شفافیت در ورزش/هر روز اگر در رابطه با خورده دستورات و گیرهای سه پیچ شرکت ملی مس و علی آقا رستمی بنویسیم بازهم تمامی ندارد و هر روز، شاهد اخبار متنوعی از شرکت مس هستیم.

اکنون زمان تعیین بودجه باشگاه‌های مس استان است و هنوز باشگاه‌ها نمی‌دانند که بودجه رسمی آنها چقدر است که بخواهند به سراغ سرمربی یا بازیکنان خود بروند. بحث حواشی مدیریت باشگاه‌های مس استان و عدم تزریق پول و خیلی از مسائل دیگر را به کنار بگذاریم؛ گویا صندوق بازنشستگی نامه‌ای به باشگاه‌های مس در استان زده است و بازهم تمرکز باشگاه‌ها را به مسائل دیگری می‌برند و مدیران را درگیر مسائل پوچ می‌کنند!
نامه عدم به کارگیری از دوشغله‌ها، کارکنان باشگاهها در تیم ها و بازنشستگان که سال گذشته نیز زده شده بود، اکنون نیز مجددا زده شده است و موجب تنش در باشگاه‌های مس استان شده است. در این نامه کارمندان باشگاهها نمی‌توانند در تیم‌ها سمت و پست بگیرند و افرادی که در ارگانی مشغول هستند نمی‌توانند در تیم‌ها عضو شوند و عملاً این تصمیم موجب چالش بزرگ بین باشگاه‌های مس شده است.
بیش از ۸۰ درصد از اعضای باشگاه‌های مس در استان دو شغله هستند و قطعا شرکت مس بی‌دلیل کاری را نمی‌کند و آنها فقط به دنبال ایجاد دردسر برای باشگاه‌ها هستند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *