اولین ماموریت فتاحی در رفسنجان؛ «راضی کردن آقای خاص»! ✍️پ ن؛ فتاحی قرار است معجزه کند؟!

شفافیت در ورزش/خیلی از رسانه ها در مطالبی تیتر زده اند که سعید فتاحی که به تازگی به عنوان قائم مقام باشگاه مس رفسنجان انتخاب شده مأمور مذاکره با محمد ربیعی است.

سه روز پیش بود که سعید فتاحی، رییس سابق مسابقات سازمان لیگ و معاون پیشین باشگاه استقلال، به عنوان قائم مقام مس رفسنجان منصوب شد و کار خود را شروع کرد. که این در شرایطی است که بزرگان فوتبال و خاک خورده های فوتبال رفسنجان به شدت نسبت حضور وی در باشگاه مس معترض هستند!.
این رسانه ها یادآور شده اند که فتاحی در شرایطی به عنوان قائم مقام باشگاه مس انتخاب شده که در شروع کار یک ماموریت ویژه خواهد داشت. آنها معتقدند مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان از فتاحی خواسته تا مذاکرات خود با محمد ربیعی سرمربی این تیم را شروع کند و با او برای تمدید قرارداد به توافق برسد.
توضیح؛
بعد از دیدن و خواندن جو مثبت به وجود آمده توسط برخی از رسانه های پایتخت نشین در رابطه با اهداف جذب سعید فتاحی و همچنین اعتقاد آنها در رابطه با اولین ماموریت وی بایستی این نکته را یادآور شویم تنها موضوعی که باعث شده ربیعی از تمدید قرارداد با رفسنجانی ها تا این لحظه تردید داشته باشد بحث بودجه باشگاه مس است که ربیعی معتقد است با این بودجه فعلی کسب رتبه تک رقمی نیز غیرممکن است تا اینکه بتوان با این بودجه همین رتبه پنجمی را مجدد تکرار کرد. ربیعی معتقد است تا زمانی که تکلیف بودجه این باشگاه مشخص نشود با مس تمدید نخواهد کرد. حال سوال این است؛ مگر سعید فتاحی این توان را دارد که مدیران شرکت مس و از جمله علی رستمی را متقاعد کند که بودجه فعلی ۱۵۰ میلیاردی مس را دو برابر کند؟! آیا سعید فتاحی قرار است برای متقاعد کردن ربیعی معجزه کند؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *