گل گهری ها مواظب باشید؛ «دلال ها گنجشک را به جای قناری قالب نکنند!»

شفافیت در ورزش/این اولین بار نیست که دلال ها یک مربی از رده خارج را به عنوان یک منجی عالم بشریت! جا می زنند و به مدیران باشگاهی قالب می کنند و تا این داد و ستد، پورسانت دلاری دارد، آخرین بار هم نخواهد بود!
دلال ها در توصیف مربی ناکامی که به گل گهر سیرجان معرفی کرده اند، به او لقب قهرمان دادند اما او بیشتر متخصص سقوط است تا قهرمان!
اگرچه بحث ممنوعیت عقد قرارداد ارزی با سرمربی خارجی، اندکی مدیران گل گهر را در جذب سرمربی خارجی دچار تردید کرده اما دلال ها همچنان اصرار دارند قرارداد مارینوس اوزونیدیس یونانی با گل گهر سیرجان رسمی شود.
مارینوس اوزونیدیس اولین بار یک هفته قبل نامش در رسانه های داخلی به عنوان سرمربی گل گهر مطرح شد. هرچند همان روز، اسفندیارپور، مدیرعامل گل گهر تاکید کرد این یونانی فقط یک گزینه پیشنهادی است ولی دلال ها بی وقفه تلاش می کنند این گزینه را تبدیل به سرمربی قطعی گل گهر کنند.
دلال ها در توصیف این مربی ضعیف یونانی که همین سال قبل در لیگ قهرمانان آسیا مغلوب فولاد خوزستان و جواد نکونام شد، به سوابق قهرمانی او در قبرس و رومانی اشاره می کنند و هرگز نمی گویند که این دو قهرمانی متعلق به سال ها قبل است و این مربی یونانی در لیگ کشورش افتخاری به دست نیاورده است و انگار تنها افتخارش این بوده که مدتی هدایت مسعود شجاعی و کریم انصاری فرد را برعهده داشت…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *