جنجالی دیگر از مدیرعامل مس شهربابک!؛ «باز هم استوری!؛ در نوردیدن تپه ای جدید؟!

شفافیت در ورزش/اینستاگرام هم فیلتر شد اما جامعه ورزش و فوتبال استان از شرِ استوری های تند و تیز و طعنه دار مدیرعامل عجیبِ باشگاه مس شهربابک راحت نشد. نمی شود در هر چند وقتی شاهد یک استوری عجیب از عباس قشمی، مدیرعامل مس شهربابک نباشیم؛ از استوری های عجیب ایشان در انتقاد از مدیران شرکت ملی مس تا استوری غیرقابل باور او از خودش و مدیرعامل مس رفسنجان(البته بدون هماهنگی با حسین پورمحمدی مدیرعامل رفسنجان) ، طعنه های خاص به وحید رضایی سرمربی تیم فوتبال مس شهربابک در طول این فصل و….
حال هم خبر رسیده عباس قشمی در جدیدترین «تپه درنوردیده خود»، در یک استوری جنجالی حسابی از خجالت تعدادی از مربیان که گمان می کردند که امسال ، سال پایان حضور وحید رضایی روی نیمکت مس است و تلاشهایی برای حضور خود در شهربابک را کرده بودند، در آمده و آنها را لابی گر و ….نامیده است. قشمی در استوری خود گفته:«بیش از بیست مربی از طریق مدیر برنامه، خبرنگار، دلال، مدیران شرکت(حدس بزنید کدام شرکت؟!)، نماینده مجلس و غیر با من تماس گرفته و خواستار آن شده اند که سرمربی مس شهربابک شوند!. وی همچنین طعنه ای هم به یکی از پیج های خبری زده و گفته: اگر دیدید پیج خبری ای روی برخی از مربیان مانور می دهد بدانید خبری است و می خواهد اونو سرمربی تیم ما کند(شک نداریم این طعنه ایشان به یکی از پیج های خبری یکی از شهرهای همسایه شهربابک است!) ایشان در پایان استوری خود با طعنه، سلامی کرده به مربیانی که برخی از نمایندگان برای آنها تیم پیدا می کنند!
در پایان؛ ما هم سلام ویژه داریم خدمت آن نماینده ای که برای خلاص شدن از شر یک بنده خدایی،  با آنکه کل سابقه اش به مسوول روابط عمومی یک هیات ورزشی بر می گشت، او را مدیر کرد (بعداً شفاف به آن مدیر خواهیم پرداخت و پرده از عملکرد آن مدیر، آن باشگاه و آن شهر خواهیم برداشت)و کل ورزش یک شهر را وارد چالش ها و بچه بازی هایی کرد که نه در شأن مردم آن شهر است و نه در شأن آن شرکت بالا دستی آن باشگاه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *