سرم پیش مردم بالاست؛ «خداحافظی آقای خاص!»

شفافیت در ورزش/صحبت های محمد ربیعی ، سرمربی مس رفسنجان در پایان آخرین بازی لیگ؛ من به عنوان سرمربی خوشحالم که مسئولیتم را پله پله و با ارتقا انجام دادم و امیدوارم مردم عزیز رفسنجان که ولی نعمت ما هستند، از عملکرد من، شاگردانم و گروهم رضایت داشته باشند و ما را قضاوت کنند. اگر مردم راضی باشند، این بزرگترین هدیه‌ای است که من می‌توانم بگیرم. همیشه گفتم دوست دارم سرم پیش مردم رفسنجان بالا باشد.
ربیعی سپس گفت: خدا را شاکرم که در پایان کار توانستیم مس رفسنجان را در جمع پنج تیم اول ایران قرار بدهیم. این اتفاق خوبی است. شنیدم که آقای ساپینتو هفته قبل از امکانات رفسنجان گفتند اما من باید بگویم روزی که این تیم را در لیگ یک تحویل گرفتم، اینجا فقط یک زمین چمن مصنوعی داشت که هم بازی‌های پایه، هم بزرگسالان و هم تمرینات در آن برگزار می‌شد. کلنگ استادیومی که در حال حاضر در حال آماده‌سازی است، ۱۴-۱۵ سال قبل خورده بود اما بعد از صعود تیم به لیگ‌ برتر دوباره پروژه آن احیا شد. آن استادیوم برای فصل بعد می‌رسد و زمین تمرین هم آماده شده‌ است. من در زمین مسابقه هم دو سال در چمن مصنوعی بازی کردم، یک سال در سرچشمه و امسال هم در چمن رولی که بود. خدا را شکر که در پس حضور تیم در لیگ‌ برتر، امکانات دیگر هم به کمک مسئولان، همت صنایع ملی مس و همت خود بچه‌های مس صورت گرفت. از این امکانات فقط زمین تمرین به من رسید و هتل فصل آینده آماده می‌شود.
سرمربی مس سپس به بازگویی یک خاطره پرداخت و بیان کرد: در لیگ یک که بودیم، برای وزنه زدن به سالن عمومی می‌رفتیم. یک روز به سالن وزنه رفتیم و به دلیل اینکه سانس بانوان بود نتوانستیم وزنه بزنیم. همان شب مدیریت وقت صنایع ملی مس داشتند به سرچشمه می‌آمدند و من ایشان را در هتل دیدم و شرایط تیم را توضیح دادم. آن زمان صدرنشین لیگ یک بودیم و ۱۰-۱۲ هفته تا پایان مسابقات مانده بود. گفتم اگر بحث حضور این تیم در لیگ برتر ایران است، باید بتوانیم ساختار حرفه‌ای ایجاد کنیم. همانجا گفتم چقدر خوب است که ما بتوانیم برای این باشگاه، مجموعه کلینیک پزشکی – ورزشی همراه با سالن‌های وزنه و آمادگی جسمانی داشته باشیم. ایشان همانجا دستورش را به آقای احمدی و مدیران باشگاه دادند و همان زمان تجهیزاتی خریداری شد که هنوز هم استفاده و باز نشده است. قرار است چند ماه دیگر آن هم افتتاح شود و یک کلینیک مختص باشگاه مس باشد.
او ادامه داد: همچنین دو زمین تمرین و هتل تیم فوتبال که به فصل آینده می‌رسد و استفاده می‌شود. این اتفاقی است که رخ داد و همه در آن نقش داشتند و مس ته صف بودم و به عنوان یک عضو کوچک این کار را انجام دادیم و خیلی خوشحالم.
ربیعی سپس به نوعی با مس خداحافظی کرد و گفت: به هر حال الان که این تیم را اینجا قرار دادم، فکر می‌کنم سرم پیش مردم رفسنجان بالا است و هیچ چیزی هم از این بهتر نیست که مردم بتوانند ما را قضاوت کنند.‌ می‌گویند زندگی صحنه یکتای هنرمندی ماست، هر کسی نغمه خواند و از صحنه رود/ صحنه همیشه پابرجا است، خرم آن‌ نغمه که مردم بسپارند یه یاد. یاعلی مدد، خسته نباشید…
ربیعی گفت: تشکر ویژه از شرکت صنایع ملی مس، مسئولان شهری رفسنجان و مدیران باشگاه، چه سه سال و خرده‌ای که با آقای زین‌الدینی بودیم و چه دوره‌ای ‌که آقای پورمحمدی بودند. هر دو بزرگوار نهایت زحمت را کشیدند که چرخ این تیم با وجود مشکلات بچرخد و جلو برود. بودجه تیم ما مشخص است و بارها گفتم در کدال بگذارند تا ببینند تیمی که پنجم ایران شده، چقدر هزینه داشته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *