ارتباط تلفنی پورابراهیمی با تاج؛ «پورابراهیمی به رییس فدراسیون فوتبال چه گفت؟!»

شفافیت در ورزش/روز گذشته مجمع عمومی هیات فوتبال استان کرمان برای انتخاب هیات رئیسه با حضور مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران برگزار شد.
پس از این جلسه دکتر علی قرایی مدیرعامل باشگاه مس کرمان که این روزها سخت در تلاش است تا تیم مس در لیگ برتر بماند و حتی روز گذشته به تهران رفته بود تا با اعضای کمیته داوران جلسه‌ای داشته باشد، امروز نیز با مهدی تاج دیداری در کرمان داشتند و در پایان جلسه، او با دکتر پورابراهیمی تماس گرفت و گوشی را به آقای تاج داد و دقایقی با یکدیگر صحبت کردند.
دکتر پورابراهیمی به شدت نسبت به مسئله داوری از تاج انتقاد کرد و عنوان داشت که یکی از علت‌هایی که تیم مس در این وضعیت قرار گرفته، اشتباهات و حق خوری داورها بوده است. دکتر پورابراهیمی از تاج خواست تا عدالت برقرار شود و این را نمی‌خواهد که داورها به سود تیم مس سوت بزنند بلکه فقط عدالت را برقرار کنند.
تاج نیز قول رسیدگی به وضعیت داوری‌ها علیه تیم مس را داد و عنوان کرد که داورهایی را برای بازی مس انتخاب می‌کند که چهره ملی و بین‌المللی باشند و برای حریفان تیم مس در راه بقا نیز داوران برجسته می‌گذارد تا به سود آنها داوران سوت نزنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *