پای پورابراهیمی را وسط نکشید؛ «اگر صلاح است حسین‌خانی را اخراج کنید!»

شفافیت در ورزش/این روزها تیم فوتبال مس کرمان وضعیت خوبی ندارد. مس در دو بازی پیش‌روی خود در لیگ برتر باید به برتری برسد و در آن سو نیز صنعت نفت که می‌گویند مورد حمایت فدراسیون نیز می‌باشد، باید در دو هفته پایانی لیگ برتر امتیاز از دست بدهد تا مس بتواند در لیگ بماند.
البته همه چیز دست مس کرمان است زیرا آنها در صورت برد در هر دو بازی پیش رو، می‌توانند در لیگ برتر بمانند زیرا در بازی رو در رو با صنعت نفت، آنها دست بالا را دارند. در فضای مجازی اما برخی‌ها به دنبال تسویه حساب سیاسی خود هستند و عدم برکناری حسین‌خانی را به دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان ربط می‌دهند و معتقدند که او مقصر این روزهای باشگاه مس است!
اگر بنا به تغییر فرزاد حسین‌خانی بود، شرکت مس از اول فصل تاکنون چندین بار می‌توانست حسین‌خانی را تغییر دهد اما این کار را نکرد و سکوت اختیار کرد. الان نیز باشگاه می‌تواند حسین‌خانی را اخراج کند اما باتوجه به بند قرارداد و مسائل مالی مطرح شده در قرارداد، دست باشگاه برای اخراج او را بسته است. عملاً این موضوع ربطی به پورابراهیمی و زاهدی ندارد و باشگاه باید تصمیم بگیرد که حسین‌خانی در تیم به کارش ادامه بدهد یا خیر.
جدای از همه این مسائل؛ آیا جدایی حسین‌خانی به نفع تیم است در این برهه زمانی با به ضرر تیم؟! اکنون اگر حسین‌خانی را اخراج کنید اگر تیم سقوط کند فردا می‌آید می‌گوید که اگر من را نگه می‌داشتند، تیم را حفظ می کردم! اصلا کدام مربی حاضر است برای این دو بازی بیاید و هدایت مس را قبول کند؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *