استاد صانعی؛ متولی جدید تکواندو استان؛ «بدون زَر و زور»!

شفافیت در ورزش/ امروز مجمع انتخاباتی هیئت تکواندو استان کرمان برگزار شد. شاید جزو معدود هیئت‌هایی در بین هیئت های ورزشی طی سال های اخیر می بود که با تک کاندیدا برگزار شد و تقریباً تمامی جامعه یک هیئت ورزشی به یک نفر رای می دادند.

در پایان این مجمع، استاد اکبر صانعی یکی از پیشکسوتان با اخلاق و متخصص ورزش به عنوان رئیس جدید هیئت تکواندو استان معرفی شد که بعد از این انتخاب، توسط رئیس فدراسیون به این سمت منصوب شد.

نکته جالبی که در این مجمع بود و در رابطه با استاد صانعی می توان گفت، این است که وی بدون اینکه مثل برخی، برای اینکه رئیس یک هیئت ورزشی شوند چند صد میلیون هدیه می دهند، میلیاردها تومان هزینه می کنند، بعضی ها سکه و برخی کارت هدیه می دهند، تعدادی وعده و وعیدهای عجیب و غریب می دهند، بعضی ها وعده پست و مقام می دهند و برخی دیگر از لابی‌های سیاسی استفاده می کنند و از طریق فلان نماینده و تحت فشار گذشتن اداره کل، به هر شکل که شده با زور و تهدید، حتی حضور در فضای مجازی و جوی که درست می کنند، رئیس هیئت می شوند اما وی بدون زر و زور و مسائل دیگر رئیس هیئت شد. وی حتی خودش نیامد که با التماس رئیس هیئت شود؛ بلکه از وی خواستند و او آمد و در نهایت با اقتدار رئیس هیئت شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *