موافقان و مخالفان مس؛ کاش بلد بودیم کی انتقاد کنیم و کی انتقاد نکنیم؟!

شفافیت در ورزش/مس کرمان چهارمین شکست متوالی خود در لیگ را تجربه کرد تا شانس آنها برای بقا کمتر و کمتر شود. گرچه مس کرمان با صنعت نفت هم امتیاز شده است، اما بازی‌های سخت مس سبب شده تا هواداران کمی نسبت به آینده این تیم ناامید باشند. نکته مثبت درخصوص مس این است که اگر در روز آخر با صنعت نفت هم امتیاز شود، به دلیل بازی رو در رو و شرایط بهتر مس، این کرمانی‌ها هستند که در لیگ برتر خواهند ماند.

متاسفانه از شب گذشته موجی از انتقادات شروع شده و همانطور که در طول هفته گذشته نیز شاهد بودیم، خیلی‌ها علیه کادرفنی تیم مس موضع گیری کرده‌اند. حسین‌خانی نیز در کنفرانس خبری صحبت‌هایی به میان آورد که بر آتش این حواشی افزود. ما کاری نداریم که حسین‌خانی بماند یا خیر؛ این تصمیم باشگاه است اما باید بدانیم که چه زمانی انتقاد کنیم و چه زمانی سکوت اختیار کنیم.
همانگونه که زمانی گل گهر در آستانه سقوط به لیگ یک قرار داشت، ما سکوت کردیم و به تیم آرامش دادیم تا تیم توانست در لیگ بماند یا حتی در رابطه با مس رفسنجان انتقادات بسیاری داشتیم اما وقتی تیم نیاز به حمایت داشت، از انتقادات دست کشیدیم و پشت تیم ایستادیم. الان انتقاد و کوبیدن کادرفنی تیم مس هیچ فایده‌ای ندارد زیرا هیچ مربی‌ای حاضر نیست که در دو بازی سخت روی نیمکت تیم مس بنشیند و کاری که می‌بایست تاکنون می‌شد، شده است فلذا از دوستان می‌خواهیم تا در این دو هفته کمی صبور باشند و از تیم حمایت کنند و تیم در لیگ برتر بماند، در پایان فصل نسبت به اتفاقات رخ داده، صحبت خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *