موافقت با ۵۰ درصد ورزشگاه باهنر؛ تدبیر نکنید تراکتوری ها ورزشگاه را پُر می کنند!

مس کرمان جمعه شب در دیداری حساس باید به مصاف تراکتور تبریز برود.
شفافیت در ورزش/دیدار مس مقابل تراکتور علاوه بر اینکه در راه بقای مس در لیگ برتر می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد، این بازی برای دو نماینده دیگر استان کرمان یعنی مس رفسنجان و گل گهر سیرجان نیز از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا تراکتور رقیب این دو تیم در کسب جایگاه چهارمی جدول می‌باشد.
مس اگر بتواند از تراکتور امتیاز بگیرد، علاوه بر تثبیت جایگاه خود در لیگ برتر، می‌تواند کمک بزرگی به دو باشگاه دیگر استان در جهت کسب رتبه چهارمی بکند. از همین روی، باشگاه مس در طول هفته برنامه‌ریزی مناسبی به عمل آورده و از تمامی ورزشکاران خود در رشته‌های مختلف و همچنین هواداران درخواست کرد تا با حضور در ورزشگاه، از تیم فوتبال حمایت کنند. این دعوت همگانی درحالی رخ داده است که در آن سو نیز باشگاه تراکتور از ترک زبانان ساکن استان کرمان خواست تا به هر نحوی شده جمعه خود را به ورزشگاه برسانند و در این بازی مهم، از تراکتور حمایت کنند!
باتوجه به اعلام شورای تامین استان کرمان مبنی بر استفاده از ۵۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه، ما از مسئولین باشگاه و هیات فوتبال می‌خواهیم تا بیش از ۱۰ درصد از ظرفیت ۵۰ درصدی را به تیم مهمان ندهند تا هواداران کرمانی بتوانند به راحتی وارد ورزشگاه شوند و همانند بازی با پرسپولیس، مس در ورزشگاه غریب نباشد!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *